Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزاله شهبازی صبح امروز در جلسه ستاد ملی کرونا با تاکید بر ضرورت تداوم همراهی اصناف در راستای تعطیلی مراکز عرضه کالاهای غیرضروری، اظهار کرد: فرمانداران جهت نظارت بر روند اقدامات مقابله با کرونا در شهرهای اقماری با اهتمام ویژه ای وارد عمل شوند.

وی با اشاره به اینکه بسیج و سپاه پاسداران استان به جد وارد عمل شده اند و تلاش‌های آنها قابل تقدیر است، ادامه داد: باید از ظرفیت‌های مردمی، سازمان‌های مردم نهاد و پویش‌های اجتماعی، بهره برداری بیشتری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار البرز گفت: در خصوص نقاهتگاه‌های البرز نیز خبرهای خوبی به گوش می‌رسد و هزار و ۴۹ تخت در نظر گرفته شده و ۳۰۰ تخت اکنون تجهیز و آماده بهره برداری است.

شهبازی با بیان اینکه تجربه موفق در کل دنیا برای مقابله با شیوع کرونا، قرنطینه خانگی است، اضافه کرد: در ستاد ملی مصوب شد که خرید و فروش اینترنتی نیز حمایت و تقویت شود.

وی به ضرورت تأمین به موقع الکل برای واحدهای تولید مواد ضدعفونی کننده اشاره کرد و گفت: در تردد خودروها نیز طرح زوج و فرد در تمامی نقاط کرج همچنان باید ادامه داشته باشد.

شهبازی در بخش دیگری افزود: اکنون شرایط به گونه‌ای نیست که مجالی برای پرداختن به حواشی مخرب باشد، ولی عده‌ای به دنبال کسب درآمد و باج گرفتن در این برهه حساس و خطرناک بوده و دلسوز مردم نیستند.

وی اضافه کرد: مردم و رسانه‌های دارای مجوز و اصیل، مطالبه جدی دارند که دست این افراد از صحنه پاک اطلاع رسانی و رسالت خبرنگاری کوتاه شود.

استاندار البرز گفت: در ستاد ملی مقرر شد دو سوم جمعیت کارکنان در محل کار حضور پیدا نکنند تا تردد کمتری صورت گیرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا الکل خرید و فروش درآمد سپاه پاسداران مردم نهاد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۴۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار عملیات بازگشایی گردنه تته سروآباد

دریافت 12 MB کد خبر 6080916

دیگر خبرها

  • بالا بردن مشارکت مردم در حوزه‌های امور اراضی ضروری است
  • پیش‌بینی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید در مناطق مستعد
  • شدت گرفتن بارش‌ها در مناطق مستعد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۳۱ فروردین / تردد روان در محورهای شمالی
  • برنامه‌های خوبی در سازمان تربیت بدنی ارتش پیش‌بینی شده است
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • پیش بینی غبار محلی و افزایش دما در البرز
  • استمرار عملیات بازگشایی گردنه تته سروآباد
  • پیش‌بینی افزایش دما در البرز
  • رفع تداخل ۱۰۰۰ پلاک از اراضی ملی در لرستان