Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفارت ایران در امارات اعلام کرد: با همکاری وزارت خارجه امارات و پیگیری‌های سفارت ایران در ابوظبی مجوز ۳ پرواز «قشم ایر» برای روزهای ۲۵ و ۲۶ مارس جهت بازگشت هموطنان بازمانده ایرانی از دبی به ایران صادر شده است.

به گزارش ایسنا، سفارت ایران در امارات صبح روز چهارشنبه در صفحه توییتر خود در این زمینه نوشت: ‏

«با همکاری وزارت خارجه امارات و پیگیری‌های سفارت ایران در ابوظبی مجوز ۳ پرواز قشم ایر برای روزهای ۲۵ و ۲۶ مارس جهت بازگشت هموطنان بازمانده ایرانی از دبی به ایران صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هموطنان برای اطلاعات بیشتر با دفتر هواپیمایی قشم ایر در دبی۰۴۲۲۸۵۵۵۰ تماس بگیرید.‎»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران و امارات سفارت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۴۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام هزار و ۳۹۸ زائر از فرودگاه زنجان به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ یگانه با اشاره به اعزام بیش از هزار و ۳۰۰ زائر حج تمتع از استان زنجان، گفت: حجاج در قالب سه پرواز طی روز‌های هفتم، هشتم و نهم خرداد امسال به خانه خدا اعزام می‌شوند.

وی همچنین به نحوه بازگشت حجاج اشاره کرد و افزود: هنور تاریخ مشخصی در ارتباط با بازگشت حجاج اعلام نشده است، اما معمولا پرواز‌های بازگشت ۲۵ روز پس از اعزام انجام می‌شود.

مدیر فرودگاه زنجان در ارتباط با اعزام زائران حج عمره نیز گفت: طبق برنامه اعلام شده، فقط پنج تا ۶ فرودگاه بزرگ کشور شرایط اعزام زائران عمره را دارند و زنجان در این لیست قرار ندارد.

یگانه بااشاره به موضوع برقراری پرواز‌های هوایی استان به فرودگاه‌های دیگر، افزود: این مهم از سوی فرودگاه زنجان و متولیان امر به ویژه استانداری در حال رایزنی است، اما مشکل اصلی به کمبود هواپیما بازمی‌گردد.

وی ادامه داد: فرودگاه زنجان در سال ۱۴۰۲ به ۲۴۰ پرواز مسافربری داخلی و خارجی با ۲۰ هزار و ۸۴۳ مسافر و ۹۸۲ پرواز غیرمسافری خدمات ارائه کرد.

مدیر فرودگاه زنجان گفت: در سال ۱۴۰۱ نیز از این فرودگاه ۳۲ پرواز مسافربری داخلی و خارجی با سه هزار و ۳۷۹ مسافر انجام و به هزار و ۳۷۲ پرواز غیرمسافری خدمات ارائه شده بود.

دیگر خبرها

  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • صدور بیش از ۱۵ هزار مجوز الکترونیکی کسب و کار در استان گلستان
  • ۵۱ هزار درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی ثبت شد
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • ثبت ۱۰۰۰ درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • دستبوسی رئیس امارات متحده در یک مراسم رسمی
  • اعزام هزار و ۳۹۸ زائر از فرودگاه زنجان به سرزمین وحی
  • صدور ۳۰۰ مجوز مشاغل خانگی در کاشمر