Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@23:15:57 GMT

توافق کرونایی سنا و کاخ سفید

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۴۷۸۹

ساعت24-دموکرات‌های سنا و کاخ سفید پس از چند روز کشمکش بر سر جزئیات نهایی، بالاخره بر سر بسته دو تریلیون دلاری مقابله با بحران‌های مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا توافق کردند.

به نوشته روزنامه لس آنجلس تایمز، این بسته مالی که بزرگترین در تاریخ آمریکا به شمار می‌رود، شامل پرداخت‌های مستقیم به اکثر آمریکایی‌ها و یک صندوق با هزینه نیم تریلیون دلاری برای کمپانی‌هایی است که از این ویروس تاثیر پذیرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بسته تشویقی که بزرگترین بسته‌ای است که تاکنون در تاریخ آمریکا پیشنهاد شده، با قیمت معادل ۹٪ از تولید ناخالص داخلی کشور ارائه می‌شود و به منظور ارائه کمک‌های مستقیم مالی برای کمک به افراد، بیمارستان‌ها و مشاغل ارائه می‌شود و شامل ۳۰۰ میلیارد دلار برای مشاغل خرد، ۱۵۰ میلیارد دلار برای دولت‌های محلی و ایالتی و ۱۳۰ میلیارد دلار برای بیمارستان‌هاست.

استیون منوچن، وزیر خزانه داری آمریکا و چارلز شومر، رهبر اقلیت سنا دوشنبه شب و سه شنبه در این باره گفت‌وگو کرده و در نهایت به توافق رسیدند.

رای گیری سنا در این باره اواسط امروز (چهارشنبه) است.

این لایحه سومین بسته تشویقی پیشنهادی از سوی کنگره است که برای رفع اختلالات ایجاد شده اقتصادی و اجتماعی ناشی از بروز بیماری همه‌گیر ارائه شده است.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۴۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرپرست شبکه بهداشت و درمان بوانات گفت: به مناسبت هفته سلامت ، بسیج جامعه پزشکی با حضور در روستای جوی سفید شهرستان بوانات به  ۲۰۰ بیمار خدمات پزشکی و پرستاری رایگان ارائه کردند.

حامد طباطبایی افزود: بیماران در زمینه های اطفال، قلب، داخلی، مشاوره روانپزشکی، مشاوره تغذیه، پرستاری و دارویی در این روستا ویزیت شدند.
وی بیان کرد: این اردو با همکاری فرمانداری و اداره های هلال احمر، آموزش و پرورش، دهیاری و شورای اسلامی روستای جوی سفید و مدرسه امام حسن مجتبی این روستا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • طرح آمریکا و ۱۷ کشور دیگر برای آتش‌بس در غزه
  • طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس | قطر و مصر هم ضمانت کردند؛ پایان جنگ نزدیک است؟
  • طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس درباره غزه
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • بازداشت صدها نفر از حامیان فلسطین در نیویورک
  • تحولات اوکراین| کاخ سفید: روند اوضاع به نفع کی‌یف نیست
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • بسته تسلیحاتی یک میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین
  • آماده‌سازی بسته کمک تسلیحاتی جدید آمریکا به اوکراین
  • واکنش تایوان به تخصیص بسته کمک‌های مالی جدید آمریکا