Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، صدور معرفی نامه‌های بستری علاوه بر معاونت درمان شرکت شهر سالم، در درمانگاه‌های مناطق ۱، ۵ و ۸ نیز انجام می‌شود.

ساعات فعالیت بخش صدور معرفی نامه بستری در مراکز ۸، ۱ و ۵ در ایام نوروز تا اطلاع ثانوی به جز روز‌های تعطیل، طبق ساعات اداری از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان مراجعه حضوری به ساختمان معاونت درمان برای اخذ تائیدیه و معرفینامه در روز ۱۲ فروردین ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر است و سایر واحد‌های حوزه معاونت درمان تعطیل است.

از ۵ الی ۷ و ۹ الی ۱۲ فروردین حوزه معاونت درمان در ساعات اداری ۸ صبح تا ۱۳ به ارائه خدمات می‌پردازد.

صدور معرفی نامه سرپایی در تمامی درمانگاه‌های شرکت شهر سالم (بجز مراکز ۲۲ و شهدای شهرداری ۱۹) برای بیمه شدگان شهرداری تا اطلاع ثانوی، همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ بعدازظهر به جز روز‌های تعطیل صادر می‌شود.

سامانه ارتباطی ۱۸۴۲ (اورژانس) جهت مشاوره و ارائه اطلاعات متقاضیان در خصوص صدور معرفی نامه بستری و سرپایی به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شرکت شهر سالم صدور معرفی نامه معاونت درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۴۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد

طلیعه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت امروز تا اوایل شب با رشد ابر در نواحی شمالی و ارتفاعات شرقی استان، وقوع ناپایداری موقت جوی به صورت وزش تندباد لحظه‌ای، ایجاد گردوخاک محلی و بارش پراکنده باران و رعدوبرق مورد انتظار است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: طی این مدت سواحل شمالی و مرکزی استان متلاطم خواهد بود.

وی گفت: از فردا تا اوایل هفته آینده وضعیت جوی و دریایی استان در اغلب ساعات آرام است.

محمدی تصریح کرد: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد، در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب در مناطق شمالی و ارتفاعات شرقی استان افزایش ابر، با احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: جهت وزش باد متغیر، غالباً جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در مناطق شمالی، مرکزی و نواحی شرقی استان در ساعاتی از امروز تا اوایل شب ۱۴ تا ۴۴ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و امروز تا اوایل شب در سواحل شمالی و مرکزی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6087415

دیگر خبرها

  • توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • ۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز
  • فراخوان ثبت نام شرکت در آزمون رادیو آماتوری سال ۱۴۰۳
  • چراتعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟