Web Analytics Made Easy - Statcounter

احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران طی پیامی درگذشت سید عبدالله سید احمدی زاویه روزنامه نگار پیشکسوت و عضو شورای سردبیری خبرگزاری فارس را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، متن کامل ‌پیام احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در پی درگذشت سید عبدالله سید احمدی زاویه روزنامه نگار پیشکسوت و عضو شورای سردبیری خبرگزاری فارس به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون»
ضایعه درگذشت «سید عبدالله سید احمدی زاویه»، خبرنگار، روزنامه نگار پیشکسوت و عضو شورای سردبیری خبرگزاری فارس موجب تألم و تأثر فراوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحوم زاویه در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی، منشأ خدمات ارزشمند و قابل تحسینی بود و بی‌تردید فقدان چنین خبرنگاری توانمند و تلاشگر برای اصحاب رسانه رویدادی ناگوار است.

اینجانب ضمن ابراز همدردی، این واقعه غمبار را به خانواده بزرگ خبرگزاری فارس، جامعه رسانه‌ای کشور و خانواده محترم ایشان، تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال، برای آن مرحوم، علو درجات و مغفرت الهی و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسألت می‌نمایم.

«سیدعبدالله سیداحمدی زاویه» یکی از روزنامه‌نگاران برجسته و باسابقه کشورمان بود و در روزنامه‌های بسیاری از جمله رسالت، جام‌جم، وطن امروز و جوان آثار خود را منتشر کرده و بیش از ۱۵ سال در خبرگزاری فارس در سمت‌های مختلف مشغول به کار بود. وی همزمان در دانشکده خبرگزاری فارس در مقاطع مختلف تدریس می‌کرد.

 عضو شورای سردبیری خبرگزاری فارس بر اثر ابتلا به ویروس کرونا ظهر چهارم فروردین‌ماه در ۵۷ سالگی در بیمارستان بقیةالله تهران دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/د/س

منبع: فارس

کلیدواژه: فرهنگ تهران درگذشت روزنامه نگار عضو شورای سردبیری خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۵۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | لحظاتی دیدنی از زاویه دید گربه از دنیا!

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897799

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • ببینید | لحظاتی دیدنی از زاویه دید گربه از دنیا!
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • ماجرای لغو کنسرت موسیقی در بوشهر چه بود؟
  • توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر