Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمی عضو هیئت نظارت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه چرا هیئت نظارت پیش از آنکه تخلفات بعضی نمایندگان توسط برخی دستگاه‌ها مانند شورای نگهبان احراز شود، با آن برخورد نمی‌کند، گفت: برخی موارد و گزارش‌ها را ارگان‌های ذی‌ربط به شورای نگهبان ارائه کرده‌اند، اما به هر دلیلی این اسناد به دست ما نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: در مواردی که اسناد و شکایتی به دست ما رسیده است، به این موارد ورود کرده‌ایم. مواردی که به صورت قطعی تخلف مالی است حتما باید به قوه قضائیه ارجاع داده شود.

عضو هیئت نظارت مجلس گفت: معتقدم که هیئت نظارت در حد و ترازی که انتظار داشته‌ایم، نتوانسته مفید واقع شود و علت آن خلأقانونی است. یکی از مواردی که در مجلس آینده باید در همان ابتدا مورد بازبینی قرار گیرد قانون هیئت نظارت است تا این هیئت فعال و پویاتر شود، در این صورت هم کارایی مجلس بالاتر می‌رود و هم اعتماد مردم بیشتر جلب می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی هیئت نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۵۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند

بر اساس احکام صادر شده، خلیلی و قطبی عضو شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما خواهند بود.

به گزارش «تابناک»، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه در احکام جدیدی، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی و امیر قطبی را به عنوان نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی منصوب و معرفی کرد.

پیش از این حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق و محمدجواد لاریجانی به عنوان نماینده‌های قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • شورای اسلامی نسیم شهر منحل شد
  • اجرای قانون مالیات بر سوداگری در مهار نرخ ارز،مسکن،خودرو و طلا موثر است/مصوبه مجلس به رونق بورس کمک می کند
  • شورای اسلامی نسیم‌شهر منحل شد
  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • ۲ عضو جدید وارد شورای نظارت بر صدا و سیما شدند
  • عضو هیئت‌علمی واحد علوم و تحقیقات، نشان ملی قانون را دریافت کرد
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد