Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رامبد جوان ضمن تشریح دلایل توقف تولید سری جدید برنامه تلویزیونی «خندوانه»، از ادامه تولید آن پس از عبور از بحران «کرونا» خبر داد.

رامبد جوان در خصوص بازگشت خود به تلویزیون و ساخت ادامه برنامه «خندوانه» بیان کرد: واقعیت این است که قصد ساختن برنامه «خندوانه» را نداشتم و به تلویزیون نیز اعلام کرده بودم که فعلا نمی‌سازم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه تا بعد از رفع کرونا ساخته نمی‌شود.

این برنامه‌ساز سیما که با برنامه «بدون انقضاء» در «رادیو گفتگو» به‌صورت تلفنی صحبت می‌کرد، با اشاره به فعالیت‌های این روزهای خود همزمان با شیوع ویروس کرونا گفت: در این ایام سعی کرده‌ایم که در خانه بمانیم و در کنار همسر و دخترم نوردخت که بهترین اتفاق زندگی من در سال ۱۳۹۸ بود، سرگرم هستم و زندگی می‌کنم.

وی در خصوص برخی ابهامات درباره توقف ناگهانی تولید «خندوانه» هم توضیح داد: متاسفانه برخی از مدیران تلویزیون این موضوع را مطرح کرده‌اند که بنده بابت ساخت برنامه «خندوانه» پول دریافت کرده‌ام ولی به بهانه کرونا این کار را شروع نکرده‌ام! خواستم بگویم این یک اتهام است.

این مجری تلویزیون تصریح کرد: واقعیت این است که قصد ساختن برنامه «خندوانه» را نداشتم و به تلویزیون نیز اعلام کرده بودم که فعلا نمی‌سازم. این ماجراها به شیوع کرونا در کشور خورد. در این زمان بنده علنی اعلام کردم که این برنامه تا بعد از رفع کرونا ساخته نمی‌شود تا حالمان بهتر باشد و سر حال باشیم.

وی تاکید کرد: انسان باید در ابتدا در قبال خودش احساس مسئولیت کند. یعنی اگر خودمان را دوست داشته باشیم می‌توانیم به دیگران هم احترام بگذاریم و آن‌ها را دوست داشته باشیم.

جوان با یادآوری اینکه از سال ۱۳۷۱ تاکنون در تلویزیون فعالیت داشته است، تأکید کرد: در این سال‌ها با افراد زیادی کار کرده‌ام و از آن‌ها تجربیات مهمی را یاد گرفته‌ام و جایگاه تلویزیون را نزد مردم می‌فهمم و درک می‌کنم و خیلی قبول دارم. هیچ چیزی جایگزینش نمی‌شود.

وی در خاتمه با اعلام بازگشت خود به تلویزیون و ساخت برنامه «خندوانه» گفت: قول خواهم داد روزی با حال خوب و تیمی سرحال و شرایط خوب به تلویزیون بیاییم و کلی اتفاقات خوب رقم بزنیم.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۵۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رامبد جوان از ته دل خندید!/ باید به جامعه امید بدهیم

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «دُشمنِ خدا» به نویسندگی عمادالدین رجبلو و کارگردانی مجید ‌عراقی دور سوم اجرای خود را شامگاه یکشنبه ۲۶ فروردین با حضور رامبد جوان بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون و آرش نوذری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در تئاتر هامون آغاز کرد.

گروه نمایش «دشمن خدا»، در پایان اجرای این اثر نمایشی و در جمع مخاطبان اعلام کردند که این نمایش را به رامبد جوان برای امیدها و خنده‌هایی که به مردم این سرزمین بخشیده، تقدیم می‌کنند.

رامبد جوان که مهمان شب اول این اثر نمایشی بود، روی صحنه آمد و گفت: حتما و حتما باید تئاتر کار کرد؛ ما که کار کمدی انجام می‌دهیم باید در شرایط سخت همراه مردم باشیم و امید را به جامعه بدهیم.

وی ادامه داد: خوشحالم که «دشمن خدا» را دیدم و با عشق از ته دلم خندیدم.

علی ‌غریب، مجید ‌عراقی، سیده‌اسوه صادقی، امیرمحمد درویش و حامد ‌فعال در این اثر نمایشی ایفای نقش می‌کنند. همچنین نفس جافری و ضحا رجایی‌فر، بازیگران نه‌ساله «دشمن خدا» هستند.

علی ‌غریب به‌عنوان تهیه‌کننده و سعید سیادت به‌عنوان مجری طرح در این پروژه حضور دارند.

نمایش «دشمن خدا» در ۲ اپیزود دبستان دخترانه و پادگان نظامی روی صحنه می‌رود.

اپیزود اول این نمایش، روایت دعوای ۲ دختر کوچک بر سر برگه انشا در دفتر ناظم دبستانی دخترانه است و اپیزود دوم نیز دعوای ۲ سرباز در دفتر فرمانده پادگان را به نمایش می‌گذارد؛ اینجاست که ما باید قضاوت کنیم که چه کسی دروغ می‌گوید؟

عمادالدین ‌رجبلو مشاور کارگردان، عطیه جنگی، سیده‌دریا صادقی دستیار کارگردان، مجید ‌عراقی طراح نور و لباس، موسی‌الرضا ‌مازندرانی مدیر صحنه، عطیه جنگی منشی صحنه، سمیرا سرچاهی طراح صحنه، آنتونیو سانچز موسیقی انتخابی، آرشام آریانی و آروین آریانی تدارکات، پوریا ‌خوش‌بین و احمد مدیری دستیاران تهیه، شهریار ‌مکاری و آرین ‌دباغی ساخت تیزر و متریال تبلیغاتی و علی ‌کیهانی مشاور رسانه‌ای دیگر عوامل نمایش «دشمن خدا» هستند.

این اثر نمایشی در دور اول اجرای خود در عمارت نوفل‌لوشاتو و در دور دوم در سالن قشقایی تئاتر شهر روی صحنه رفت که در مجموع با ۴۰ اجرا توانست بیش‌ از سه‌هزار مخاطب داشته باشد.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی که هرشب ساعت ۱۹:۳۰ روی صحنه می‌رود، می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

عکس از سجاد رازیان است.

کد خبر 6078825 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • ماجرای باردار شدن ژیلا صادقی مجری جنجالی تلویزیون
  • ماجرای تلخ باردار شدن ژیلا صادقی مجری جنجالی تلویزیون
  • ماجرای باردار شدن مجری جنجالی تلویزیون | پروسه سختی را طی می‌کردم، ولی...
  • صدای همیشه جوان
  • سطح دغدغه مدیران تلویزیون: کتانی قرمز مجری خانم!
  • سطح دغدغه های مدیران تلویزیون را ببینید: کتانی قرمز را از پای مجری خانم دربیاورید!
  • واکنش رامبد جوان به «دشمن خدا»
  • رامبد جوان از ته دل خندید!
  • رامبد جوان: با تماشای «دُشمنِ خدا» از ته دلم خندیدم
  • رامبد جوان از ته دل خندید!/ باید به جامعه امید بدهیم