Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-19@09:23:51 GMT

تردد از گمرک دوغارون فعلا امکان پذیر نیست

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۵۳۶۲

تردد از گمرک دوغارون فعلا امکان پذیر نیست

ایران اکونومیست-به علت بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب در گمرک دوغارون و مسیر ورود و خروج به افغانستان فعلا تردد امکان پذیر نیست.

به علت بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب در گمرک دوغارون و مسیر ورود و خروج به افغانستان، فعلا ورود و خروج کامیون به افغانستان انجام نمی‌شود و تردد مسافران نیز به سختی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته تعداد محدودی کامیون به سختی از منطقه ویژه برای ورود به افغانستان اقدام کردند که احتمال آسیب به کالای صادراتی وجود دارد.

گفتنی است، مرز دوغارون بزرگترین مرز تجاری و مسافری ایران و افغانستان است، که این روزها با وجود تعطیلات شاهد تردد بیش از سه هزار نفر و هزار کامیون به صورت روزانه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۵۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد مرزها در استان خراسان رضوی

نشست مشترک مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی و فرمانده مرزبانی خراسان رضوی برگزار و بر لزوم هم افزایی، همکاری و گسترش تعاملات فی مابین در سال جاری تاکید شد.

این نشست که صبح امروز پنجشنبه 30 فروردین 1403 و در محل فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی برگزار گردید، حسین شرافتی ضمن قدردانی از تلاشها و رشادت های مرزبانان غیور استان خراسان رضوی بیان داشت:مرزبانان استان خراسان رضوی برای تأمین امنیت در مرزها به خوبی نقش آفرینی نموده اند بطوریکه در سال 1402 نسبت به سال 1401 ، 50 درصد کاهش ورود متجاوزین مرزی را در استان داشته ایم.

شرافتی گفت از مرزبانی استان که در راستای مأموریت های سازمان ملی مهاجرت همکاری ارزنده ای با قرارگاه طرد اتباع خارجی غیرمجاز داشته است تشکر می کنم و امیدواریم در سال جاری این همکاری توسعه پیدا کند.

شرافتی افزود اتباع خارجی برای ورود، اقامت موقت و خروج از کشور بایستی حتما از طریق مبادی قانونی اقدام نمایند. 

مجید شجاع فرمانده مرزبانی خراسان رضوی نیز در این جلسه بیان داشت: با عنایت به مأموریتهای محوله فراجا جهت دستگیری متجاوزین مرزی ، عملیات دستگیری و برخورد قانونی با ورود غیر مجاز در نقطه صفر مرزی با قاطعیت انجام خواهد شد.

شجاع گفت انسداد مرزها و هوشمندسازی نوار مرزی ایران و افغانستان به منظور جلوگیری از هر گونه ورود غیرمجاز از جمله کارویژه های مرزبانی استان در سال جاری می باشد و امیدواریم با تعامل و همکاری فزاینده با اداره کل اتباع استان این آمار در سال 1403 به صفر برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کاهش مدت زمان انعقاد قراردادهای اجاره از طريق سامانه خودنویس امکان‌پذیر شد
  • کشف محموله ۵۶۶ کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • رشد هزار میلیاردی خروج سرمایه از بورس
  • کشف بیش از ۲ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون تایباد
  • کشف مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون تایباد
  • ارتش در حال انجام انسداد مرزی ایران و افغانستان است
  • انسداد مرزها در استان خراسان رضوی
  • سخت گیری افغانستان برای تردد ناوگان ایرانی
  • ادامه توزیع لیتری یارانه سوخت امکان‌پذیر نیست
  • هوشمندسازی عملیات بندری در بنادر شرق هرمزگان