Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@19:43:03 GMT

رحمانی فضلی: پارک‌ها و فروشگاه‌های بزرگ تعطیل می‌شوند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۵۵۴۸

رحمانی فضلی: پارک‌ها و فروشگاه‌های بزرگ تعطیل می‌شوند

خبرگزاری مهر: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز در حاشیه جلسه دولت، گفت: امروز درباره برخی محدودیت‌های تردد مردم در هیئت دولت موضوعی مطرح شد و رئیس‌جمهور درباره اجرای این پیشنهاد دستورات لازم را صادر کردند که البته اساس طرح بر مشارکت مردم خواهد بود.

وی با بیان اینکه قرار است مراکز مهم و پرتجمع در شهر‌ها نظیر بوستان‌ها و پارک‌ها و همچنین فروشگاه‌های بزرگ تعطیل شوند، اظهار داشت: البته فروشگاه‌هایی که مایحتاج عمومی مردم را ارائه خواهند داد به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور گفت: مردم باید سفر‌های خود را مدیریت کنند تا تراکم ورود به مبدأشان به روز‌های آخر موکول نشود که مشکل ترافیکی به وجود بیاید.

رحمانی فضلی اظهار داشت: ورودی و خروجی شهر‌ها با جدیت بیشتری کنترل خواهد شد، لذا از مردم می‌خواهیم که از فردا یا پس‌فردا که طرح مذکور اجرایی خواهد شد با مسئولان همکاری بیشتری کنند، همچنین از آن‌ها می‌خواهیم مشارکت داوطلبانه‌ای برای موفق بودن این طرح داشته باشند.

وی با بیان اینکه طول دوره بیماری و میزان خسارت جانی آن بستگی به همکاری مردم با مسئولان دارد، افزود: محدودیت دارویی و تجهیزات در کشور نداریم، اما با این حال باید مردم برای کوتاه شدن دوره بیماری با ما همکاری بیشتری کنند.

وزیر کشور تاکید کرد: مردم باید بدانند که خسارت اقتصادی این ویروس زیاد است که تأثیرات آن هم در اقتصاد کلان است و هم در اقتصاد خرد، اکنون خیلی از مشاغل تعطیل شده و این موضوع در اقتصاد کلان مؤثر خواهد بود از این رو امیدواریم با مشارکت خوب مردم، طول دوره بیماری کمتر شود.

رحمانی فضلی تصریح کرد: اگر تمردی از مقررات و وظایف قانونی در طول اجرای طرح به وجود آید، مجبور خواهیم بود از محدودیت‌ها و سخت‌گیری‌های قانونی در نظر گرفته شده استفاده کنیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: رحمانی فضلی فروشگاه های بزرگ وزیر کشور رحمانی فضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۵۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان یزد با حضور مدیران فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار و مسئولان دستگاه‌های متولی این موضوع برگزار شد.

سید محمدرضا مدرسی بر لزوم ارتقای کیفیت خدمت رسانی فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار تأکید کرد و گفت: مقرر شد فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی در شهر یزد معرفی شوند.

وی افزود: همچنین قرار شد تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات صورت گیرد تا بتوانند کالا‌های متنوع‌تر و با کیفیت تری را تهیه و به مردم عرضه کنند.

فرماندار یزد اظهار داشت: مقرر شد با پیگیری اجرایی شدن مصوبه کارگروه تنظیم بازار بتوانند اقلام و کالا‌ها را با سود و هزینه تمام شده کمتری به مردم عرضه کنند.

وی تأکید کرد که با استفاده از کالا‌های تولید شده در یزد، اقلام با قیمت کمتر و سرعت بیشتری در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • رکورد بزرگترین اجتماع طناب زنی کشور در تبریز شکست
  • از بزرگترین پارک آبی کشور در شهر شیراز چه می‌دانید؟
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • وزیر کشور: استاندار جدید مازندران در حوزه اقتصاد متخصص است/ نوری: توجه جدی به اقتصاد دریا پایه خواهیم داشت
  • سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد