Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@18:14:56 GMT

یکصدمین تعاونی توسعه و عمران کشور در تفرش ایجاد شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۵۵۸۹

یکصدمین تعاونی توسعه و عمران کشور در تفرش ایجاد شد

«محمدتقی آبایی هزاوه» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سرمایه ثبتی این شرکت تعاونی سه میلیارد ریال است و زمینه اشتغال ۱۵ نفر را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: تعاونی توسعه و عمران شهری یکی از شرکت‌های مهم در کشور است و تاکنون علاوه بر تفرش در شهرستان‌های آشتیان، محلات و دلیجان نیز راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبایی هزاوه گفت: شرکت‌های تعاونی نقش موثری در تحقق جهش تولید دارند و امید است در سال جدید توفیقات خوبی به همراه داشته باشند.

شهرستان تفرش از توابع استان مرکزی است و دراین منطقه بیش از ۳۰ هزار نفر زندگی می‌کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان مرکزی اشتغال سرمایه تعاونی تفرش بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۵۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار روز سه شنبه در دیدار با اعضاب ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر به نقش حساس و مؤثر جامعه کارگری در تحقق جهش تولید هم پرداخت و افزود: ایجاد انگیزه مالی و حفظ شأن و کرامت جامعه کارگری از راه کارهای مهم برای توسعه و پویایی حوزه تولید است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام همچنین توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی را از موارد ضروری برای اشتغالزایی در استان عنوان کرد.

نورالدین الیاسی مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان هم با بیان اینکه حدود نیمی از سه هزار و چهارصد تعاونی استان، نیمه فعال یا غیر فعال هستند، اضافه کرد: احیاء این تعاونی‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 6086938

دیگر خبرها

  • شبکه‌ای واحد برای کمک‌های خیرین ایجاد شود
  • تعاونی خیرین با هدف توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • «کاوشی در اقتصاد تعاون» منتشر شد
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • ایجاد تشکل‌های تخصصی صنایع‌دستی در کردستان/ هنرمندان صنعتگر حمایت می‌شوند
  • نقش مشارکت‌های مردمی در افزایش بهره‌وری و تولید
  • ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی
  • سال جدید برنامه‌های خوبی را برای توسعه و عمران شهر ایلام داریم
  • نقش مشارکت‌های مردمی در افزایش بهره‌وری و جهش تولید