Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-16@13:40:11 GMT

با ۶۰ میلیون چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۵۷۰۷

با ۶۰ میلیون چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟

رویداد۲۴ براساس مشاهدات میدانی، قیمت انوع خودرو ۶۰ میلیون تومانی در بازار آزاد به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید: خودرو‌های ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیونی در بازار کدام است؟

 

لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000sGQ خبر های مرتبط.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 قیمت خودرو آخرین قیمت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۵۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطارهای تندروی ژاپن توان رقابت در بازارهای بین المللی را ندارند

تین نیوز

تنها ۱۰ روز پیش از بازی های المپیک ۱۹۶۴ توکیو، ژاپن خط راه آهن «توکایدو شینکانسن» مخصوص قطارهای تندرو را بین شهرهای توکیو و اوزاکا افتتاح کرد. «قطارهای تندروی شینکانسن» با قطارهایی که با سرعت ۲۸۵ کیلومتر بر ساعت حرکت می کردند، کیفیت فناوری پیشرفته خط آهن ژاپن را برای جهانیان به نمایش گذاشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، بیش از ۱۰ قطار در هر ساعت از توکیو حرکت می کنند و میانگین تاخیر آنها تنها ۵۴ ثانیه برای هر قطار است که بسیار کمتر از کشورهای دیگر مانند انگلیس است. قطارهای تندروی ژاپن همچنین تاکنون در مدت ۶۰ سال بهره برداری هیچ کشته ای بر جا نگذاشته اند. این ویژگی ها موجب شده تا راه آهن ژاپن به عنوان یک ابرقدرت حوزه فناوری راه آهن مطرح شود.

با این حال، شینکانسن ژاپن یک سامانه جداگانه و متکی به خود است و طوری طراحی شده است که جدا از شبکه متعارف راه آهن باشد و به عنوان مثال ریل آن از بقیه ریل های راه آهن ژاپن پهن تر است. اما طنز ماجرا اینجاست که در حالی که شرکت های ژاپنی دانش فنی بالایی تولید کرده اند اما مهارت های آنها در حال تلف شدن است چرا که کار سختی برای انطباق یافتن با بازار راه آهن جهانی دارند.

 

در اواخر سال ۲۰۲۳، ژاپن برای پیوستن به پروژه ۷.۳ میلیارد دلاری خط راه آهن قطارهای پرسرعت در کشور اندونزی ابراز تردید کرد و علت این مساله نیز نگرانی درباره انطباق پذیری جنبه های فنی و خسارت احتمالی به «برند» این کشور بود. در نتیجه کشور اندونزی نیز چین را برای ساخت این خط آهن انتخاب کرد.

این در حالی است که ژاپن در گذشته با موفقیت زیرساخت های خط آهن «کیفیت بالای» خود را به تایوان، هند، اروپا و انگلیس صادر کرده است. خط آهن ۳۵۰ کیلومتری تایوان ترکیبی از فناوری های اروپایی و ژاپنی است و خوشبختانه تا کنون اشکالی ایجاد نشده است اما تجربه تایوان نشان می دهد که مهندسان ژاپنی دغدغه این را دارند که فناوری قطارهای تندروی ژاپن به عنوان یک بسته (پکج) کامل فروخته شود.

تجربه در تایوان همچنین یک جنبه دیگر از راه آهن ژاپنی را مورد تاکید قرار داد و آن اینکه تولیدکنندگان ژاپنی فاقد دانش فنی لازم برای رقابت در بازار راه آهن بین المللی هستند چرا که در این بازار، ادغام و ترکیب فناوری از کشورهای مختلف یک روال جاافتاده (هنجار) است.

تصویر ژاپن بر اساس این مفهوم ساخته شده که فناوری ژاپن بهترین در جهان است اما دولت ژاپن و صنعت راه آهن این کشور باید چیزهای زیادی از بازار بین المللی بیاموزند. فعلا و در حال حاضر، اعتماد به نفس ژاپن باید با هیجان و نگرانی کنار بیاید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • خرید این سدان چینی بیش از ۵میلیارد تومان آب می‌خورد!
  • شترگاوپلنگ به بازار خودروی ایران رسید | نیسان ترا ۲.۹ میلیارد تومان
  • اخطار به نمایشگاهداران متخلف/ کدملی نخرید
  • فروش خودرو با دلار برای فرار از مالیات
  • خواص شگفت انگیز ژل رویال معجزه قرن
  • قطارهای تندروی ژاپن توان رقابت در بازارهای بین المللی را ندارند
  • بازار خودرو بی‌تفاوت به اتفاقات بین‌المللی
  • خودرو ارزان شد + جدول قیمت‌ها
  • بازار خودرو بی‌تفاوت به اتفاقات بین‌المللی/ قیمت‌ها کاهشی شد
  • معمای تقاضای خودرو