Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@22:56:50 GMT

محدوديت‌ها و سختگيري سفر بيشتر خواهد شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۵۷۶۴

محدوديت‌ها و سختگيري سفر بيشتر خواهد شد

خبرگزاری آریا- وزیر کشور: در جلسه‌ دیروز، طرح جدید وزارت بهداشت در خصوص ایجاد محدودیت‌های جدید تصویب شد و امروز رئیس جمهور نیز دستورات لازم برای اجرای آن صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، وزیر کشور در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: در جلسه‌ای که دیروز با حضور 25 دستگاه اجرایی مرتبط با بیماری کرونا برگزار شد، طرح جدید وزارت بهداشت در خصوص ایجاد محدودیت‌های جدید تصویب شد و امروز رئیس جمهور نیز دستورات لازم را برای اجرای آن صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالرضا رحمانی فضلی افزود: اساس این طرح مبتنی بر مشارکت و همکاری مردم خواهد بود و تلاش می‌شود مراکز پرتجمع و پرتراکم در شهر‌های کشور تعطیل شود که بوستان‌ها، پارک‌ها، فروشگاه‌های بزرگ را به غیر از فروشگاه‌هایی که کالا‌های اساسی و مایحتاج عمومی مردم را عرضه می‌کنند، شامل می‌شود.
وی گفت: همچنین در تردد‌ها از مردم خواسته می‌شود سفر‌های خود را مدیریت کنند که تراکم جمعیتی به روز‌های آخر کشیده نشود، اما در ورودی شهر‌ها برای مسافران جدید حتما محدودیت و سختگیری ایجاد خواهد شد.
وزیر کشور افزود: از مردم تقاضا می‌کنیم در این طرح که از فردا یا پس فردا اجرا خواهد شد، همکاری لازم را داشته باشند، هر چند ما اختیارات لازم و قانونی را برای اعمال سختگیری‌ها و برخورد‌های حقوقی داریم، اما تلاش ما این است که مشارکت‌ها به صورت داوطلبانه باشد تا مجبور نشویم از اختیاراتمان استفاده کنیم.
رحمانی فضلی اضافه کرد: طول دوره این بیماری و میزان خسارت‌های جانی آن بستگی به همکاری مردم با مسئولان دارد، هم اکنون لوازم و تجهیزات، دارو، امکانات بهداشتی، تخت، بیمارستان و کادر درمانی از یک سو در کشور فراهم است و از سوی دیگر همه کالا‌های اساسی مردم نیز تهیه شده بنابراین ضروری است همکاری‌ها از جانب مردم افزایش یابد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، وی گفت: مردم بدانند اگر دوره بیماری کوتاه نشود علاوه بر خسارت‌های جانی، خسارت‌های اقتصادی بزرگی به کشور وارد خواهد شد، خیلی از مشاغل تعطیل شده است و شماری از افراد در منازل خود مانده اند؛ امیدواریم با مشارکت خوب مردم این مسیر ادامه یابد و اگر مواردی باشد که تمرد صورت بگیرد مجبوریم از مقررات و قوانین تعیین شده و محدودیت‌های سختگیرانه استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: محدودیت سختگیری خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۵۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی محدودیت‌های پروازی در فرودگاه امام خمینی و مهرآباد لغو شد

رضا کارگر مشاور مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اتمام زمان صدور نوتام مبنی بر ابطال پروازهای داخلی و خارجی از فرودگاه های مهرآباد، بوشهر، شیراز،  اصفهان و تمام فرودگاه های غرب کشور این محدودیت های پروازی تمدید نشد.

وی افزود: محدودیت های پروازی از روز گذشته آغاز و تا ساعت ۶ صبح بود که در حال حاضر این محدودیت ها برداشته شد و تمامی عملیات های پروازی  از ساعت  ۶ صبح برقرار شده است.

او گفت: طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشوری  محدودیت های پروازی مهرآباد کنسل شده و از ساعت ۰۵۳۰ صبح فرآیند پذیرش مسافری در  فرودگاه  ها آغاز شده‌است.

براساس این گزارش با توجه به آنکه عملیات پروازی در فرودگاه امام خمینی هم تا ساعت ۶ صبح امروز لغو شده بود برقرار شده و عملیات ورودی و خروجی پرواز های این فرودگاه  از سر گرفته شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • محدودیت پرواز در کشور تکذیب شد
  • محدودیت پرواز در کشور تکذیب شد
  • تکذیب محدودیت پرواز در کشور
  • محدودیت پروازی در آسمان و فرودگاه‌های ایران تکذیب شد
  • توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی ممنوع است
  • تمامی محدودیت‌های پروازی در فرودگاه امام خمینی و مهرآباد لغو شد
  • تشکر پلیس از مردم بابت همکاری در اجرای طرح نور
  • همکاری وصف ناپذیر مردم به ویژه بانوان با پلیس در طرح نور
  • قدردانی فراجا از همکاری مردم در اجرای طرح نور
  • حسین شریعتمداری: منتقدان لایحه حجاب را به سختگیری و بگیر و ببند متهم نکنید