Web Analytics Made Easy - Statcounter

دنیا آقایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هر سال دید و بازدیدهای عید برای ما خاطره‌ انگیزترین روزهای سال را رقم می‌زد اما امسال، قبل از آغاز نوروز با تمام اقوام تماس گرفته و آن‌ها را از این رسم ایرانی منع کردم.

این بانوی ورزشکار استان سمنان اضافه کرد: در خانه ماندن را برای حفظ سلامت خود، خانواده و دیگر همشهریان و همراهی و همکاری با کادر پزشکی و دیگر مسوولان کشور که درگیر بحران کرونا هستند ترجیح می‌دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به گسترش شبکه‌های اجتماعی، تصریح کرد: بهره گیری از فضای مجازی یکی از بهترین راهکارهای ارتباطی غیر از تماس حضوری و دید و بازدیدهای سال نو در زمان شیوع کرونا در استان سمنان است.

کاپیتان تیم ملی جودو بانوان ادامه داد: نوروز را از این طریق به اقوام و دوستان تبریک گفتم تا بتوانم نقشی هر چند کوچک، در مهار شیوع کرونا ایفا کنم.

آقایی با بیان اینکه اردوی تیم ملی جودو بانوان در اسفند ۹۸ به علت شیوع کرونا لغو شد، ابراز داشت: باید قضایای مربوط به کرونا در تمام شهرهای کشور به اتمام برسد تا اردوها دوباره برپا شود.

وی اضافه کرد: از زمان شنیدن اخبار شیوع کرونا در کشور، تمام تمرینات را در منزل انجام داده ام، هرچند امکانات و تجهیزات باشگاه ورزشی با خانه قابل قیاس نیست و سختی‌هایی وجود دارد.

کاپیتان تیم ملی جودو بانوان ادامه داد: هر روز تمرینات را با حداقل تجهیزاتی که توانستم فراهم کنم به طور مرتب در خانه انجام می دهم تا از آمادگی بدنی‌ام کاسته نشود.

وی اظهارداشت: شیوع کرونا در خیلی از جهات صدمه و آسیب‌هایی را به کشور و خانواده‌ها وارد کرد اما شاید در منزل بودن سبب شد تا اعضای خانواده همدیگر را بعد مدت‌ها بیشتر کنار یکدیگر لمس کنند.

وی گفت: از آنجایی که همواره در اردو و تمرینات به سر می‌بردم اما حال، والدینم از اینکه در کنارشان هسم، بسیار خشنودند.  

آقایی با اشاره به برگزاری کلاس‌های جودو برای بانوان استان سمنان،تاکید کرد: تمام شاگردانم در خانه تمرین کرده و فیلم‌های تمریناتشان را برای من ارسال می‌کنند و از این طریق توصیه‌های لازم ورزشی را به آنان ارائه می‌دهم.

کاپیتان تیم ملی جودو بانوان یادآور شد: ورزشکاران و قهرمانان هر یک فیلم‌هایی از تمرینات خانگی خود را به منظور ترغیب مردم برای در خانه ماندن فضای مجازی پخش می‌کنند تا شاید بتوانند سهمی در مهار شیوع کرونا ایفا کرده باشند.

«دنیا آقایی» بانوی ملی‌پوش ایران که از کودکی به رشته جودو علاقه‌مند بود بعد از چند سال حضور در تیم ملی موفق شد به عنوان نخستین زن جودوکار ایرانی به رنکینگ جهانی راه پیدا کند.

این جودوکار سابقه کسب مدال برنز آسیایی نوجوانان در سال ۲۰۰۹، عنوان پنجمی آسیا در ۲۰۱۴، مدال طلای کوراش در لبنان، مدال نقره کاپ آزاد قرقیزستان، حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریو را در کارنامه دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اردوی تیم ملی بازی جودو شبکه های اجتماعی قرقیزستان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی تیم ملی جودو بانوان شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۵۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو

نخستین مربی رئیس فدراسیون جودو و پیشکسوت این رشته با انتقاد از شرایط کنونی گفت: اقدامات میراسماعیلی باعث شده چیزی برای جودو باقی نماند. - اخبار ورزشی -

یوسف مهری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ضمن اشاره به اتفاقات چند سال اخیر فدراسیون جودو اظهار داشت: به عنوان اولین مربی آرش میراسماعیلی و‌ کسی که بیشتر عمرش را در این رشته گذرانده، می‌گویم که هیچ زمانی تا به امروز وضعیت این رشته المپیکی به این نابسامانی نبوده است. در حیرتم که چرا هیچ مسئولی به داد جودو نمی‌رسد. واقعاً وزارت ورزش منتظر چه اتفاق دیگری است تا به موضوع ورود کند؟

پیشکسوت جودو ایران و لرستان اضافه کرد: بحث پرونده میراسماعیلی مشخص و‌ با قطعی شدن رأی محکوم شده است. طبق مواد مرتبط به موضوع که در اساسنامه فدراسیون‌های آماتوری کشور تدوین شده، او‌ دیگر نمی‌تواند ریاست فدراسیون را در اختیار داشته باشد. چرا به دستور قضایی توجه نمی‌شود؟ سؤال من این است که چرا بعد از برکناری اجازه دادند او‌ مجدد به فدراسیون بازگردد؟ آیا ریاست او‌ در چند ماه اخیر غیرقانونی نیست؟

وی تأکید کرد: این حرف‌ها را مربی او‌ می‌زند؛ کسی بهتر از هر کسی میراسماعیلی را می‌شناسد. جالب است که کلاس من جزو‌ اولین کلاس‌هایی بود که منحل شد و‌ بعد از آن نیز مرا به کمیته انضباطی فراخواندند. میراسماعیلی چیزی برای جودو باقی نگذاشته و‌ این موضوع با بررسی سطحی در استان‌ها کاملاً مشخص است.

مهری‌پور با اشاره به دوران تعلیق جودو عنوان کرد: میراسماعیلی چند سال جودو را درگیر موضوع شکایت از فدراسیون جهانی کرد و‌ به این ترتیب به اجبار چهار سال تعلیق شدیم. کدام منطقی حکم می‌کرد که از فدراسیون جهانی شکایت کند؟ چند مرتبه پیش از این جودو ایران تعلیق شده بود و‌ با گفت‌وگو و رایزنی مشکل حل شد؛ نمی‌دانم چرا این بار چنین کاری کرد.

نخستین مربی رئیس فدراسیون جودو با اشاره به نارضایتی جامعه جودو از عملکرد میراسماعیلی، گفت: تمام اهالی جودو چه در کانون جودوکارها و چه در استان‌ها از وضعیت موجود شاکی هستند، اما نمی‌دانند به کجا پناه ببرند. بیشتر پست‌های کلیدی در اختیار افراد غیر جودویی است. این موضوع چه معنایی جز این دارد که اهالی جودو حاضر نیستند با او‌ کار کنند.

وی خاطرنشان کرد: نه تنها در عرصه بین‌المللی جایگاه خودمان را از دست دادیم، بلکه بیشتر کلاس‌های آموزشی خالی شده است. تیم ملی پیش از حضور میراسماعیلی در رقابت‌های جهانی با سه ورزشکار موفق به کسب یک طلا و یک برنز شد، اما حالا حتی توان شرکت در مسابقات معمولی را ندارد. در این چند ماه که از تعلیق خارج شدیم چرا تیم به هیچ‌تورنمنتی اعزام نشده است؟ آیا مسئولان می‌دانند که جودو ایران با توجه رنکینگ اعلامی از سوی فدراسیون جهانی در این دوره از مسابقات جهانی هم هیچ نماینده‌ای نخواهد داشت؟ این یعنی یک المپیک و یک جهانی تا اینجای کار از دست رفته و هشت سال عقب افتادیم.

این مربی گفت: بروید پای درددل جودوکاران از پیشکسوت بنشینید و ببینید چه دل خونی دارند. تکلیف آکادمی تخصصی جودو چه شد؟ بعد از گذشت چند سال فقط جای کلنگ‌ها بر روی زمین مانده است! ورزشکاران ما از دست این سیستم به رشته‌های دیگر می‌روند و استعدادسوزی به اوج‌ خود رسیده است. در برخی استان‌ها که جزو استان‌های قهرمان خیز بودند سال‌ها تکلیف انتخابات مشخص نشده و جودو در آن‌ منطقه در حال نابودی است.

مهری‌پور عنوان کرد: عاجزانه از وزیر ورزش و جوانان خواهش می‌کنم به داد جودو برسد. حالا که حکم قطعی قضایی از سوی مراجع مربوطه اعلام شده است؛ چرا وزارت ورزش اقدامی نمی‌کند؟ یک جمعیت چند هزار نفری عمر، جوانانی و زندگی‌شان را در این رشته گذاشته‌اند. خدا را خوش می‌آید که با دست دست کردن، شرایط آزار دیدن این نفرات را فراهم کنیم؟! بیشتر پیشکسوتان خانه‌نشین شده‌اند. جودو نفس‌های آخرش را می‌کشد و‌ امیدوارم‌ وزارت نشین‌ها این موضوع را درک کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • حکم اعدام برای آزارگران ۲ دختر دانش‌آموز | ما را به بیابان‌های ورامین بردند و...
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز
  • حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد
  • درخواست شهروندان منطقه ۱۴ تهران برای بازسازی یک خانه قدیمی + فیلم و تصاویر
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • آغاز اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری زباله از جلوی در منازل در تبریز
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا