Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا حسن پور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: متخلفان طبق رای تعزیرات حکومتی به پرداخت بیش از ۱۷۳ میلیارد و ۶۱۹ میلیون تومان در حق صندوق دولت محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان بیان کرد: ۱۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از این رقم مربوط به پرونده های تخلف تشکیل شده در بخش کالا و خدمات، ۶۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق و حدود پنج میلیارد تومان اقلام بهداشتی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن پور اضافه کرد: سال های قبل میزان پرونده های تشکیل شده در حوزه کالای قاچاق بیشتر از کالا و خدمات بود که سال ۹۸ به علت تشکیل پرونده های مهم و ملی در حوزه احتکار کالا، عرضه خارج از شبکه، پتروشیمی تویسرکان، این فرایند معکوس شده و پرونده های تخلف در حوزه کالا و خدمات بیشتر شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: بیشترین تخلف های صورت گرفته در سال گذشته در بخش درج نکردن برچسب قیمت بر روی کالا، گرانفروشی و تقلب بود.

وی یادآوری کرد: ۱۶ هزار و ۳۸۵ فقره پرونده تخلف سال گذشته در تعزیرات حکومتی تشکیل شد که میزان پرونده های مختومه ۱۶ هزار ۶۳۵ پرونده بود؛ به عبارتی ۲ درصد بیشتر مختومه شده با این توضیح که بخشی از پرونده های باقی مانده از سال ۹۷ نیز در سال ۹۸ رسیدگی و رای قطعی صادر شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا پتروشیمی تعزیرات قاچاق پرونده حکومتی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۵۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه اول تعزیرات کاشمر، پرونده قاچاق لوازم خانگی شامل ۲۰ عدد ماشین ظرفشویی و ۱۲ عدد جاروبرقی خارجی به ارزش سه میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال را رسیدگی کرد.    سید مرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به مدارک در پرونده، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم را به پرداخت شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم کرد.   وی یادآور شد: مأموران انتظامی مستقر در ایست بازرسی شهرستان کاشمر در بازرسی از یک خودروی خاور، کالای قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • کشف یک دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • محکومیت متهم عرضه برنج تقلبی در مشهد
  • محکومیت ۴۲ میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی
  • محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان