Web Analytics Made Easy - Statcounter

یونایتد روز به روز بیشتر به این عقیده می‌رسد که ناتوانی باشگاه‌ها برای جذب پوگبا، او را به تمدید تعهدش نسبت به شیاطین سرخ ترغیب خواهد کرد.

طرفداری- پس از این که پل پوگبا بخش اعظمی از فصل 20-2019 را در مصدومیت سپری کرد، منچستریونایتد بیش از پیش به این نتیجه می‌رسد که باشگاهی حاضر نخواهد شد رقم درخواستی 150 میلیون پوندی آن‌ها برای هافبک تیم ملی فرانسه را بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش استاندارد، تابستان گذشته هم هیچکس به رقم درخواستی یونایتد برای این بازیکن نزدیک نشد و پیشنهاد رئال مادرید هم که شامل هامس رودریگز به همراه وجه نقد می‌شد، مورد پذیرش قرار نگرفت. انجام فقط 5 بازی در ترکیب اصلی تیمش در فصل جاری لیگ برتر، نتوانست کمکی به افزایش قیمت او بکند. ضرر مالی باشگاه‌ها به خاطر تعطیلی رقابت‌ها در پی شیوع ویروس کرونا می‌تواند بر سختی هر گونه انتقال گران قیمتی بیافزاید. ظاهرا یونایتد باید به رقم پایین‌تری رضایت بدهد ولی آن‌ها از پذیرش پیشنهادی که کمتر از 89 میلیون پوندی باشد که برای این بازیکن هزینه کردند، خودداری خواهند کرد.

اوله گونار سولسشر طی هفته‌های اخیر تاکید داشته است که این بازیکن 27 ساله هنوز هم می‌تواند یکی از مهره‌های کلیدی تیمش باشد. اما با توجه به حضور جک گریلیش، جیمز مدیسون و دونی فن ده بیک در لیست تابستانی یونایتد، به نظر می‌رسد این باشگاه آماده دوران بدون پوگبا می‌شود. در حالی که پوگبا وارد سال آخر قراردادش می‌شود و البته بندی برای تمدید یکساله آن هم پیش بینی شده است، نشانه‌هایی از تمایل یونایتد برای تمدید قرارداد این بازیکن حکایت دارند. البته مینو رایولا هفته گذشته با صحبت کردن از انتقال بازیکنی به رئال مادرید در تابستان آینده، کمک چندانی به این احتمال نکرد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۵۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ دو اسطوره منچستریونایتد و چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند

افسانه‌های منچستر یونایتد و چلسی جاودانه شدند. تالار مشاهیر پرمیرلیگ به اندی کول و جان تری وارد خوشامد گفت.

طرفداری | اندی کول و جان تری به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند.

با اعلام وب‌سایت رسمی لیگ برتر انگلیس، اندی کول و جان تری، اسطوره‌های منچستر یونایتد و چلسی، با پیوستن به تالار مشاهیر لیگ برتر به جمع جاودانگان فوتبال انگلیس پیوستند. اندی کول، مهاجم سابق شیاطین سرخ، و جان تری، کاپیتان سابق چلسی، به عنوان بیست و سومین و بیست و چهارمین عضو تالار مشاهیر، به اشلی کول، مدافع چپ افسانه ای آرسنال و چلسی ملحق خواهند شد. کول بخشی از تیم سه‌گانه تاریخی یونایتد در سال 1999 بود و تری در دوران حضورش در استمفورد بریج 17 جام – از جمله پنج قهرمانی لیگ برتر – به دست آورد.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • آمادگی رم و اسپیناتزولا برای تداوم همکاری؛ احتمال تمدید دو ساله قرارداد
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • رسمی؛ دو اسطوره منچستریونایتد و چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند