Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-25@22:17:50 GMT

تمام اسرای یمنی قبل از وقوع فاجعه آزاد شوند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۶۰۸۴

تمام اسرای یمنی قبل از وقوع فاجعه آزاد شوند

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن روز گذشته از دیدار ویدئوکنفرانسی خود با «مارتین گریفیتس» فرستاده سازمان ملل در امور یمن خبر داد و گفت، جزئیات آن را بعدا منتشر خواهد کرد.

شبکه «المسیره بامداد امروز (چهارشنبه) گزارش داد، الحوثی در این دیدار گفته باید تمام اسرا آزاد شوند تا جلوی وقوع فاجعه به دلیل شیوع ویروس کرونا گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کمیته عالی انقلاب یمن توضیح داد، قبل از هر گفت‌وگویی درباره توقف حملات، رفع محاصره، پرداخت حقوق‌ها و ایجاد گام‌‌های اعتمادساز فایده‌ای نخواهد داشت.

الحوثی تأکید کرد: ادامه محاصره یمن، بسته بودن فرودگاه صنعا و اعمال ممنوعیت بر بندر الحدیده مانعی در برابر تلاش‌های دولتی برای مقابله با ویروس کرونا است.

وی ادامه داد: تحریم در بنادر هوایی و دریایی شامل تجهیزات پزشکی و دارویی هم می‌شود و این بدان معناست که تقریبا یک ماه و نیم برای رسیدن تجهیزات تنفسی و دارویی وقت نیاز است البته در صورتی که سریعا از دبی، امان و مصر به یمن فرستاده شوند.

این مقام یمنی سپس بر آمادگی برای تشکیل اتاقی علمیاتی که تمامی مناطق یمن را به یمن مرتبط کند تا در آن درباره مقابله با ویروس کرونا تبادل‌نظر شود، تأکید کرد و گفت، باید سازوکاری واحد درباره رفت و آمد شهروندان میان مناطق و استان‌های مختلف یمن اتخاذ شود تا مقابله با کرونا را تضمین کند.

«عبدالحکیم الکحلانی» رئیس کمیته فنی مقابله با کرونا در دولت نجات ملی یمن دیشب به شبکه المسیره گفت، افرادی که از خارج وارد یمن می‌شوند مورد بررسی قرار می‌گیرند و تا کنون موردی از ابتلا به کرونا ثبت نشده است.

انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۶۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ جدید ابوذر روحی منتشر شد + دانلود نماهنگ حماسی «نحن المقاومون»

نماهنگ «نحن المقاومون» با صدای ابوذر روحی و تهیه شده در مرکز هنری رسانه‌ای نهضت منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «نحن المقاومون»، نماهنگی حماسی تهیه شده در مرکز نهضت با صدای حاج ابوذر روحی، ندای رسای صبر و استقامت مردمی است که در برابر ظلم و تجاوز سر خم نکرده و پرچم مقاومت را تا همیشه برافراشته‌اند.

این سرود، حماسه‌ای از رشادت یمنی‌ها در برابر تجاوز ائتلاف سعودی، فریادی از مظلومیت فلسطینیان در زیر چکمه‌های اشغالگران صهیونیست، و پژواکی از ایستادگی مردم عراق، لبنان، ایران و تمام آزادی خواهان در برابر استکبار جهانی است.

متن و فیلم این نماهنگ حماسی را مشاهده می‌کنید:

نحن مقامون یا ایها الصهیون

جولان بنویسید وقت است که از قدرت طوفان بنویسید

در قحطی و آوارگی و جنگ

از معجزه صبر مسلمان بنویسید

در غربت باریکه غزه

از غیرت مردان حماس و

وسعت ایمان بنویسید

روی کفن کودک این خاک

انسان بنویسید

با اشک بر این خاک مقدس

این تربت آلوده به صهیون

باران بنویسید

صهیون بخوانید شیطان بنویسید

یمنی عهدنا

غزاوی صبرنا

عراقی فخرنا

لبنان قوتنا

ایرانی جیشنا

کد خبر 747736

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است
  • بیانیه مشترک آمریکا و ۱۷ کشور دیگر: تمام اسرای اسراییلی باید فورا آزاد شوند
  • بیانیه مشترک آمریکا و 17 کشور دیگر: تمام اسرای اسراییلی باید فورا آزاد شوند
  • سید الحوثی: آمریکا شریک اسرائیل در تمام جنایاتش علیه فلسطینیان است
  • نماهنگ جدید ابوذر روحی منتشر شد + دانلود نماهنگ حماسی «نحن المقاومون»
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۵ اردیبهشت ماه
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت