Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان گفت: اقلام زیستی در بین همه افراد و خانوار‌های درگیر سیل در هرمزگان توزیع شده است و مردم به خانه‌های خود بازگشته‌اند. ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

مختار سلحشور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: در 48 ساعت گذشته ما شاهد بارندگی‌های شدیدی در استان هرمزگان بودیم که متاسفانه در بخش تخت شهرستان بندرعباس تعدادی از هموطنان که به هشدارها توجه نکرده بودند درگیر سیلاب شده و دو نفر از آن ها جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حادثه دیگری در شهرستان رودان 2 نفر که اهل استان هرمزگان هم نبودند به آب نما جهت تفریح رفته بودند که متاسفانه جان خود را از دست داده و مفقود می‌شوند، از همان ساعات اولیه تلاش ها برای جستجوی اجساد این افراد آغاز شد که یک نفر از آن ها پیدا شده و فرد دیگر همچنان مفقود است و تلاش ها برای یافتنش ادامه دارد.

بارندگی در رودان 977 میلیارد ریال خسارت به بار آورد + تصویرجهاد این روزهای دانشجویان در سنگر خدمت به مردم / امدادرسانی به مردم سیل‌زده روستای تمبک + تصاویرروستای تنبک پایین میناب پس از سیل به روایت تصویر

مدیرعامل جمعیت  هلال احمر استان هرمزگان بیان کرد: در شهرستان میناب هم به دلیل بالا بودن حجم بارش‌ها در جنوب کرمان که حوزه آبریز سد استقلال میناب است مسئولین استان تصمیم گرفتند قسمتی از آب پشت سد را رهاسازی کنند و چند روستا از این بابت درگیر آبگرفتگی شدند.

وی عنوان کرد: در روستای تمبک بالا نیروهای امداد و نجات موفق شدند 17 نفر را از خطر حتمی نجات دهند و به محل امن انتقال دهند.

سلحشور تاکید کرد: در روستاهای درگیر سیلاب میناب همان شب اول مردم به مکان های اسکان اضطراری منتقل شدند و به همه افراد متاثر از سیلاب اقلام زیستی به اندازه کافی توزیع شده است و هم اکنون مردم به خانه های خود بازگشته اند.

مدیرعامل جمعیت  هلال احمر استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در جاسک و بشاگرد از نقاطی که قبلا دچار سیلاب شده بودند گزارشی دریافت نشده است فقط در جاسک 3 خانوار در یکی از روستاها دچار آبگرفتگی شده بودند که کارهای لازم برای آن ها هم صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/865/ ز

R7555/P/S6,58/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان هرمزگان درگیر سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۶۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب

رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل و جمع‌آوری و ضبط ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق در شهرستان میناب خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مجتبی قهرمانی اعلام کرد: در راستای اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت، عملیاتی جهت شناسایی مخازن حاوی میلیون‌ها لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی شهرستان میناب اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این عملیات موفق، با حضور دادستان مرکز استان هرمزگان، دادستان شهرستان میناب، فرمانده انتظامی هرمزگان و فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در بندر کلاهی با اقدام مشترک فراجا و دریابانی ضمن شناسایی 265 عدد مخزن نگهداری سوخت قاچاق و بیش از 3 میلیون لیتر گازوئیل و فرآورده‌های نفتی کشف و ضبط شد. همچنین 17 فروند شناور متعلق به قاچاقچیان سوخت نیز توسط مأموران توقیف شده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه با اشاره به کشف بیش از 75 کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق در این منطقه اضافه کرد: به دستور مقام قضایی این لوله‌ها که سوخت قاچاق را از مخازن به سواحل و اعماق دریا منتقل می‌کردند، به محض شناسایی جمع‌آوری و ضبط شدند.

قهرمانی در پایان ضمن قدردانی از فرماندهان فراجا و مرزبانی استان به دلیل اجرای موفق و مدبرانه این عملیات، تأکید کرد: با اقدامات ویژه دستگاه قضایی و تلاش شبانه‌روزی نیروهای فراجا و دریابانی استان هرمزگان، فضای استان برای فعالیت مجرمان ناامن شده که این دستاورد مهم در سایه تعامل خوب و تشریک مساعی تحقق یافته است.

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب کشف شد
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب
  • کشف ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب
  • سیل اخیر ۳۲۰ کیلومتر مربع از بلوچستان را درگیر کرد
  • تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان
  • سیل اخیر ۳۲۰ کیلومتر را درگیر کرد
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب