Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ره استان کرمان با اشاره به اینکه این نهاد آماده دریافت کمک های مردمی برای سیل زدگان جنوب استان است؛ گفت: بر اثر جاری شدن سیل طی روزهای اخیر بیش از ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد خسارت دیده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، یحیی صادقی، با اعلام خسارت وارد شده به مددجویان و طرح های اشتغالی در دست اقدام؛ افزود: سیل در جنوب استان به تعدادی از طرح های اشتعالی از جمله دامپروری و گلخانه ای نیز وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه این سیل به مددجویان شهرهای رودبار ،کهنوج و زهکلوت خسارت وارد کرده است، بیان داشت: خیرین با کمک های نقدی خود به کمک نیازمندان و مددجویان بشتابند.

 

 


صادقی با اشاره به اینکه بر اثر جاری شدن سیل طی روزهای اخیر بیش از ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد خسارت دیده اند؛ اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط کنونی خیرین می توانند به صورت الکترونیکی و نقدی کمک های خودشان را به نیازمندان اهداءکنند.

 

 

وی افزود: شماره حساب ۲۲۰۳۱۳۶۱۰۵ وشماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۷۹بانک تجارت به نام کمیته امداد آماده دریافت کمک های مردم نیکوکار استان است.
 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل جنوب کرمان کمیته امداد کرمان کمک های مردمی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۶۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان سه نفر از سیل‌زدگان هرمزگانی توسط نیروهای نداجا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نداجا، پس از بارش سیل آسا در استان هرمزگان و در پی ناپدید شدن سه نفر از اهالی یکی از روستاهای شهرستان جاسک و درخواست کمک از منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش مستقر در جاسک، انجام شده بود یک فروند بالگرد این نیرو برای امداد رسانی به منطقه مورد نظر اعزام شد و افراد گیر افتاده در سیلاب را نجات و به مکان امن انتقال دادند.

امداد رسانی به مردم در سطح شهر و روستاهای اطراف شهرستان جاسک به طور بی وقفه توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال انجام است.
.

کد خبر 6081742

دیگر خبرها

  • ۷۳ هزار خیّر و حامی ایتام در کرمان
  • نجات جان سه نفر از سیل‌زدگان هرمزگانی توسط نیروهای نداجا
  • نیروهای مسلح با اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستادند
  • ۳۰ توزیع مشترک جهیزیه در کرمان توسط کمیته امداد و ارتش
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • عکس/ امدادرسانی به سیل زدگان کرمان و سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) امدادرسانی به سیل زدگان کرمان و سیستان و بلوچستان
  • عملیات امداد هوایی برای نجات سیل‌زدگان در عمان + فیلم
  • سیل اخیر در کرمان، خسارت جانی نداشته است
  • (ویدئو) عملیات امداد هوایی برای نجات سیل‌زدگان در عمان