Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی نداشته و شمار فوت‌شدگان در استان همان ۶۵ نفر روز گذشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز دقایقی پیش در جمع خبرنگاران در رابطه با آخرین آمار مبتلایان استان اظهارکرد: در ۲۴ ساعت گذشته ابتلا ۲۲ مورد جدید در خوزستان به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این موارد به تفکیک شامل اهواز ۷ مورد، دزفول و ماهشهر هر کدام ۴ مورد،باوی ۲ مورد و شهرستان‌های خرمشهر،شادگان،شوش،کارون و باغملک هر کدام ۱ مورد بوده است.


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه تاکنون ۵۲۴ مورد مثبت ابتلا به کروناویروس در خوزستان به ثبت رسیده است گفت: از مردم انتظار داریم با مراجعه به سامانه http://www.salamat.gov.ir  و ثبت خوداظهاری، وزارت بهداشت را در ارائه بهتر خدمات همراهی کنند.
 
وی افزود: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی نداشته و شمار فوت‌شدگان در استان همان ۶۵ نفر روز گذشته است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خوزستان اهواز دانشگاه علوم پزشکی ابتلا ساعت گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۶۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدر دانی از خیرین سلامت در کرمان

به گزارش خبرگزاری صداو سیمای مرکز کرمان ، سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت، شعار امسال هفته ملی سلامت است.
 احمدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان صبح امروز در نشست خبری از پرداخت بدهی‌های دانشگاه در حوزه‌های مختلف خبر داد و گفت: خوابگاه دختران دانشگاه علوم پزشکی کرمان تاکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.

 اسدی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز از تلاش دانشگاه برای تامین امنیت غذایی، دارویی و بهداشتی مردم خبر داد و گفت: مردم می‌توانند از طریق شماره پیامکی ۳۴۱۱۰۰۰۲۱۰۵۶۲۰ با معاونت غذا و دارو در ارتباط باشند.
اول تا هفتم اردیبهشت ماه هفته ملی سلامت است شعار امسال این هفته است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان همچنین در نشست خبری بمناسبت هفته ملی سلامت با قدردانی از خیرین گفت دانشکده مدیریت و پیراپزشکی و خوابگاه دختران با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۵ درصد بزودی

فعال می شود .

 

دیگر خبرها

  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • تقدیر رئیس سازمان سنجش از مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان
  • قدر دانی از خیرین سلامت در کرمان
  • نحوه محاسبه اضافه‌کاری پرستاران اصلاح می‌شود
  • فعالیت‌های سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تشریح شد
  • مرگ‌ومیر حوادث ترافیکی در خوزستان ۱۲ درصد کاهش داشت
  • تکمیل بیش از ۸۰ درصد زیرساخت‌های بهداشتی در خوزستان