Web Analytics Made Easy - Statcounter

همتی با اشاره به اینکه ۲۰ استان کشور متأثر از سیل اخیر شد که در چهار استان جنوبی این تأثیر بیشتر بود؛ اظهار داشت: جنوب کرمان بیشترین خسارت را دیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، کریم همتی، چهارشنبه(۶ فروردین) در ارتباط ویدئو کنفرانس با استاندار کرمان با بیان اینکه اوضاع کرونا در استان کرمان نسبت به میانگین کشوری به مراتب وضعیت بهتری دارد؛ افزود: زحمات زیادی کشیده شده و کرونا به خوبی کنترل شده و تعداد مبتلا و فوتی ها به مراتب از میانگین کشوری پایین تر است که جای تقدیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه ۲۰ استان کشور متأثر از سیل اخیر شد که در چهار استان جنوبی این تأثیر بیشتر بود؛ اظهار داشت: جنوب کرمان بیشترین خسارت را دیده است.

 

 

وی با افزودن اینکه در این سیل  15 هزار نفر در استان‌ها مشغول امدادرسانی و یک هزار و 500 نفر اسکان اضطراری داده شدند؛ اعلام کرد: همه چیز به خوبی کنترل شده و اوضاع جدی و بحرانی نداریم.

 

 

در این ویدئو کنفرانس، حسن روحانی، رئیس جمهوری کشور سئوال کرد مسئله مشارکت مردم در سیل های اخیر و کمک های آنان چگونه است؟ که همتی پاسخ داد: نسبت به حوادث مشابه کمک های خوبی شده و هزار نفر از نیروهای داوطلب کار خدمت رسانی را انجام دادند و رسیدگی ها به مردم انجام شده و حضور نیروهای امدادی در منطقه نیز خوب بوده است.

 

 

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور سیل جنوب کرمان استاندار کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۶۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان بیمار قلبی در روستای عروه در شهرستان لنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر این استان گفت: گزارشی در روز پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه ساعت ۲۲ شب مبنی بر بدحالی یک خانم در روستای سخت گذر عروه از توابع شهرستان لنده به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ارسال شد. کاظم فلاحی دوست با بیان اینکه بلافاصله تعداد ۴ نفر از نجاتگران تیم امداد و نجات به منطقه اعزام شدند، افزود: این تیم با حضور در محل حادثه و انجام معاینات اولیه و گرفتن شرح حال مصدوم، گزارشی از وضعیت وی را که حاکی از درد ناحیه قفسه سینه، درد در ناحیه کتف چپ، بی‌حسی در ناحیه دست‌ها و پا‌ها و صورت، ضعف عمومی بدن و حالت تهوع داشت ارائه کرد. وی عنوان کرد: همزمان با مشورت پزشک کار اکسیژن تراپی و کنترل علایم حیاتی بیمار انجام گرفت و با توجه به وضعیت اضطراری مصدوم انتقال بیمار قلبی به بیمارستان انجام شد. گفتنی است این عملیات تا ۳ بامداد ۳۱ فروردین به طول انجامید.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت امدادرسانی در مناطق سیل زده جنوب کشور
  • نجات جان بیمار قلبی در روستای عروه در شهرستان لنده
  • هشدار قرمز هواشناسی در جنوب کرمان بدون تلفات جانی/ سیل امسال خسارت کمتری داشته است 
  • نجات كليه افراد مفقود شده در اثر سیلاب‌های جنوب کرمان
  • ٣ مفقودی سیل جنوب کرمان پیدا شدند
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • (ویدیو) آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور
  • آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور | ۴۳ مسافر نجات یافتند | اعزام ۲۰ تیم واکنش سریع و امداد و نجات | ببینید
  • سیل اخیر در کرمان، خسارت جانی نداشته است
  • آمادگی هلال احمر کرمان برای امداد رسانی