Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، "دمیتری پسکوف" سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که کرملین دعوتنامه شرکت در نشست سران اضطراری کشورهای عضو گروه جی-20 در تاریخ  26 مارس (پنج‌شنبه، 7 فروردین ماه) درباره وضعیت کنونی در جهان با توجه به شیوع  ویروس کرونا را دریافت کرده و "ولادیمیر پوتین" در این اجلاس شرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اطلاعات کرملین، در تاریخ 26 مارس ، رئیس جمهوری روسیه در نشست سران اضطراری  گروه G20 شرکت خواهد کرد که به صورت کنفرانس ویدئویی برگزار می شود و مباحثات آن به مبارزه با بیماری همه گیر عفونت ناشی از ویروس کرونا و تأثیر آن بر اقتصاد جهانی اختصاص خواهد یافت.

پیش از این مشخص شد که نشست گروه 20 به ابتکار کشور عربستان سعودی که ریاست جمهوری دوره‌ای آن را برعهده دارد به صورت آن-لاین برگزار می شود. این نخستین تجربه برگزاری نشست سران این گروه به صورت کنفرانس ویدیویی خواهد بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ولادمیر پوتین کرونا کرونا ویروس سران گروه ۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۶۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: نتانیاهو و سران اسرائیل تنها مقصران تشدید تنش ها در خاورمیانه هستند

رئیس‌جمهور ترکیه امروز سه‌شنبه اسرائیل و سران این رژیم را تنها مقصران تشدید تنش‌ها در خاورمیانه توصیف کرد.

به گزارش فارس، رجب طیب اردوغان گفت که «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر اسرائیل و سران این رژیم تنها مقصران تنش‌های اخیر در خاورمیانه هستند.

جمهوری اسلامی ایران بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ در عملیاتی موسوم به «وعده صادق» ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم اسرائیل شلیک کرد.

این عملیات برای تنبیه رژیم اسرائیل به دلیل حمله موشکی این رژیم به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق در روز ۱۳ فروردین‌ماه انجام شد. در آن حمله ۷ نفر به شهادت رسیدند. 

جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده اقدام نظامی ایران ذیل بند ۵۱ منشور سازمان ملل در خصوص دفاع مشروع صورت گرفته است.

اردوغان همچنین گفت که نتانیاهو به دنبال ایجاد یک جنگ منطقه‌ای است. او همچنین گفت نخست‌وزیر اسرائیل در تلاش است برای ماندن در قدرت جنگ در غزه را طولانی کند.

انتقادها از نتانیاهو بعد از عملیات ۷ اکتبر موسوم به «طوفان‌الاقصی» و جنگی که او در غزه آغاز کرد به شدت بالا گرفته است.

اردوغان از حمله اسرائیل به ساختمان کنسولی ایران در سوریه به عنوان آخرین مورد از تنش‌آفرینی‌های اسرائیل یاد کرد و گفت کشورهایی که در جنگ غزه ساکت بودند در این اتفاق به حمایت از اسرائیل پرداختند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اردوغان با نتانياهو ديدار نمي‌كند اردوغان: اسرائیل به خاک ترکیه هم چشم دارد

دیگر خبرها

  •  واکنش ایران به بیانیه‌ سران اروپا و گروه هفت علیه ایران
  • واکنش کنعانی به بیانیه‌ سران اروپا و گروه هفت علیه ایران
  • آمادگی پالایشگاه های نفت ژاپن برای استفاده از ذخایر اضطراری
  • کنعانی: شایسته بود سران اروپا و گروه ۷ قدردان ایران باشند
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به ادعا‌های اخیر سران اروپا و وزرای گروه هفت
  • بازگشت اهالی ۴ روستای تخلیه شده جاسک به منازل خود
  • سایه درگیری‌های جهانی بر سر نشست اقتصادی اروپا
  • رقابت اسرائیل و اوکراین برای جلب توجه غرب در نشست سران اروپا
  • اردوغان: نتانیاهو و سران اسرائیل تنها مقصران تشدید تنش ها در خاورمیانه هستند
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز