Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: ۹۵ نفر از مشمولان کلیه رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی از شیراز به خدمت مقدس سربازی اعزام شدند. ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس سرهنگ محمدرضا دهقانیان اظهار داشت: برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و به منظور ضرورت سرعت‌بخشی در تقویت کادر مراکز بهداشتی و درمانی مرتبط با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، تعداد 95 نفر از مشمولان دانش آموخته رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی که برگ آماده به خدمت آنان یک اردیبهشت ماه سال 99 بود در روز جاری (6فروردین) به خدمت مقدس سربازی عزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان این83که مشمولان بدون سپری کردن دوره آموزشی مقدماتی نظامی بدو خدمت در مراکز آموزشی، به مراکز بهداشتی و درمانی نیروهای مسلح اعزام و به کارگیری می‌شوند، گفت: این اقدام در لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب صورت پذیرفت که در جای خود بسیار ارزشمند و تاثیرگذار است.

مشمولان رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی به خدمت فراخوانده شدندتعویق اعزام به خدمت مشمولان تا اردیبهشت99/آمادگی نیروهای مسلح برای احداث 24 ساعته بیمارستان صحراییزمان اعزام مشمولان سربازی تغییر نکرده است/ معاینه تمام مشمولان پیش از اعزاممعاون وظیفه عمومی پلیس فارس با بیان اینکه در این موقعیت حساس، کشور ما امام زمانی است و فرمانده ما از نسل حسین‌بن‌علی(ع) است، خطاب به مشمولان عنوان کرد: شما امروز انقلاب کرده‌اید و در صف رزمندگان عاشورا هستید و با حضورتان به ندای "هل من ناصر ینصرونی علی زمان" پاسخ داده‌اید.

سرهنگ دهقانیان با بیان اینکه شما مشمولان باید با سعه صدر در جهت پیشگیری از این بیماری کرونا تلاش کنید، افزود: داشتن حس دلسوزی برای خدمت به مردم از وطایف ما است تا بتوانیم در کوتاهترین زمان ممکن این بیماری را شکست دهیم.

انتهای پیام/424 /ش

R41382/P/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پزشکی و پیراپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۶۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۶ نفر بر اثر غرق شدن در باتلاق در کلستان شیراز

مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت هاسی پزشکی شیراز اظهار کرد: با اعلام گزارش غرق شدگی در باتلاق در روستای کلستان نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه یک بزرگسال و ۵ کودک قبل از رسیدن آمبولانس جان خود را از دست دادند.

مرادیان تصریح کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان، ۲ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ و تیم هلال به احمر محل حادثه اعزام شدند.

کلستان روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان شیراز در استان فارس است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • شرایط جدید اعزام به خدمت چیست؟
  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • تعطیلی ۲۴ مرکز متخلف در فارس
  • ارائه خدمات درمانی به بیش از ۹۳ هزار نفر در بیمارستان‌های فارس
  • جزئیات جدید ثبتنام امریه سربازی و شرایط جدید آن
  • خدمت‌رسانی به ۱۰ هزار بیمار در بیمارستان‌های فارس
  • جزئیات ثبت نام امریه سربازی و شرایط جدید معافیت
  • مرگ ۶ نفر بر اثر غرق شدن در باتلاق در کلستان شیراز
  • بیش از ۲۴۰ مرکز سلامت فارس در خدمت مسافران نوروزی
  • جزئیات ثبت نام امریه سربازی | دستورالعمل جدید برای استفاده از مشمولان در سازمان ها اعلام شد