Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:21:06 GMT

غلامرضا محمدی: تعویق المپیک به طور کلان به نفع کشتی شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۶۸۴۱

غلامرضا محمدی: تعویق المپیک به طور کلان به نفع کشتی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: ابتدا سال نو را به تمامی هموطنان عزیزم تبریک می گویم و امیدوارم که سال خوبی را در پیش داشته باشند و انشاء اله که هرچه زودتر از شر این ویروس خطرناک خلاص شویم. وی ادامه داد: شیوع ویروس کرونا اتفاقی است که در دنیا افتاده و همه گیر شده است و همگی ما از این موضوع ناراحت و نگران هستیم و موضوع ورزش و به خصوص کشتی که پرچم دار ورزش ما در المپیک ها بوده نیز از این قاعده مستثنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم که هرچه زودتر این بحران در دنیا حل شود و مردم به شرایط عادی برگردند. دارنده مدال های نقره و برنز جهان در مورد به تعویق افتادن المپیک ۲۰۲۰ توکیو تصریح کرد: در کل و به صورت کلان دیدگاه این است که این موضوع به نفع ورزش و کشتی ما باشد و در این بین این اتفاق به خصوص می تواند به نفع کشتی آزاد ما باشد چراکه با توجه به افتی که در چند سال گذشته بوجود آمده بود با سعی و تلاش توانستیم در مسابقات جهانی سال گذشته در قزاقستان در سکوی سوم دنیا قرار بگیریم ولی برای رسیدن به طلای المپیک تیم ملی کشتی آزاد نیاز به زمان داشت و این موضوع به خاطر خیلی از مسائل و موارد از جمله بحث آمادگی جسمانی، پر کردن بعضی از کشتی گیران در اوزان جدید و آمدن چهره های تازه به وزن های جدید بود و ما قطعاً برای حضور در المپیک و کسب مدال طلا در این میدان بزرگ نیاز به زمان داشتیم تا بتوانیم به صورت کامل آماده شویم، و این اتفاق افتاد. وی با تأکید بر اینکه تمامی کسانی که در برنامه های فنی تیم ملی کشتی آزاد حضور داشتند شانس شرکت در المپیک توکیو را نیز دارند اظهار داشت: از همین الان اعلام می کنم همه شانس حضور در المپیک را دارند و می توانند خودشان را امتحان کنند و این انگیزه باید در تک تک کشتی گیران باشد و کادر فنی این امکان را به آنها می دهد. و مطمئنم این رقابت در نهایت به نفع کشتی ما در المپیک تمام می شود. محمدی در مورد تمرینات ملی پوشان گفت: کشتی گیران با ما هماهنگ هستند و به طور شخصی تمرینات خود را انجام می دهند اما هدایت آنها از راه دور، کار را سخت کرده و مشکلات خاص خود را دارد و امیدوارم هرچه زودتر بتوانیم اردوهای تیم های ملی را برگزار کنیم. وی با تشکر از حمایت های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از ورزش ملی کشور اظهار داشت: امیدوارم با کمک و حمایت وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون پزشکی ورزشی، بتوانیم در یک شرایط خوب و ویژه اردوهای تیم ملی را هرچه زودتر برگزار کنیم. محمدی با تردید بر این موضوع که در یکی دو ماه آینده شرایط شیوع ویروس کرونا، بهتر شود یا خیر و وضعیت برگزاری اردوها چگونه خواهد شد افزود: کشتی بعنوان پرچمدار ورزش کشور باید مورد توجه قرار گیرد و برنامه های آن در اولویت ورزش کشور باشد و هرچه زودتر باید اردوها برگزار شود، به نظر من می شود اردوها را با شرایط ویژه برگزار کرد و برای اینکار ابتدا باید از کشتی گیران تست گرفته شود و با رعایت کردن موارد بهداشتی و ایمنی قبل از ورود و بعد از ورود و قرنطینه کردن نفرات و نگهداری در یک جای خاص و با ایجاد شرایط پزشکی که مشکلی پیش نیاید اردو را برگزار کرد. باید به طور ویژه به کشتی نگاه شود و دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپک و دکتر خلیلیان رئیس فدراسیون پزشکی و ورزشی با نگاه حمایتی ویژه ای که به پرافتخارترین ورزش کشور دارند، به فدراسیون کشتی در این موضوع کمک کنند و اگر همه دست به دست هم دهیم، به راحتی می توانیم اردوها را برگزار کنیم. سرمربی تیم ملی در پایان در مورد رعایت نکات بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: در کلیت کار اگر مردم رعایت نکنند این قضیه حل نخواهد شد و توصیه های وزارت بهداشت بارها و بارها اعلام شده و در دنیا نیز این مسائل را بههمه توصیه می کنند. اگر در خانه بمانیم و خود قرنطینگی را انجام دهیم از خود و خانواده مان حفاظت کنیم و در اجتماعات حضور نداشته باشیم تا به امید خدا این مشکل هرچه زودتر حل شود. کد خبر 4886012 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا محمدی کشتی آزاد المپیک ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران المپیک 2020 توکیو وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس فدراسیون کشتی کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد کشتی فرنگی کمیته ملی المپیک فیفا دوومیدانی هرچه زودتر کشتی گیران کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی

به گزارش "ورزش سه"، فردین معصومی، کشتی‌گیر مازندرانی سنگین وزن سابق تیم ملی کشتی، در حاشیه مراسم واگذری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ابتدا درباره تماشای کشتی در ماه‌های اخیر گفت: بله کشتی را که همیشه دنبال می‌کنم بخصوص که حالا امیررضا (اشاره به پسرش که کنارش ایستاده) در مسابقات حضور دارد.

معصومی در پاسخ به این سوال که آیا فوتبال را هم دنبال می‌کند و فکر می‌کند کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد گفت: اینکه پرسیدن ندارد، باز هم پرسپولیس قهرمان می‌شود.

معصومی درباره رفتن گل‌محمدی و حضور اوسمار در راس کادر فنی تیم محبوبش گفت: به هر حال این حاصل زحمت آقا یحیی بوده و هنوز نمی‌شود به مربی جدید نمره‌ای داد و بگوییم ایشان کار کرده اما به هر حال هر کسی برای پرسپولیس بزرگ زحمت بکشد هوادار دوستش دارد و ما هم از ایشان تشکر می‌کنیم.
این کشتی‌گیر سابق درباره اینکه با توجه به استقلالی بودن پسرش مشکلی بین آنها ایجاد نمی‌شود، گفت: نه ،به هر حال هر کسی آزاد است یک رنگ و یک تیم را دوست داشته باشد. ما هم برایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم. آنها همیشه دوم می‌شوند و آن پایین‌ها هستند و تنور لیگ را داغ کرده‌اند.

در ادامه علیرضا، فرزند کشتی‌گیر معصومی، درباره کری‌خوانی‌های پدرش گفت: من و بابا خیلی در این حال و هواها نیستیم. فقط مهم این است که الان کدام تیم در رتبه اول است و در صدر جدول قرار دارد تا ببینیم آخر فصل چه پیش می‌آید.

اینجا بود که دوباره فردین معصومی  در بین کلام پسرش گفت: البته الان جام نمی‌دهند و جام را آخر فصل می‌دهند.

سپس امیررضا معصومی گفت: امیدوارم همین روند صدرنشینی برای استقلال ادامه داشته باشد.

او درباره شرایط خودش هم گفت: من بعد از مسابقات جام بین المللی  جام یاشاردوغو به تیم جوانان اضافه شدم و امیدوارم بتوانم به کشتی کشورم در رده جوانان کمک کنم. فکر کنم حدود دو ماه دیگر مسابقات آسیایی جوانان برگزار می‌شود و بعد از مسابقات المپیک پاریس هم رقابت‌های قهرمانی جهان را داریم. امیدوارم تیم کشتی ما در مسابقات المپیک پاریس و جوانان ما در جهانی بهترین عملکرد خود را داشته باشند.

او درباره مسابقات انتخاباتی آمریکا که اتفاقات بزرگی در آن رخ داد و کشتی‌گیران به‌نامی حذف شدند و به المپیک نخواهند رفت، گفت: بله، همیشه در سال المپیک یک پوست‌اندازی می‌شود در تیم‌های کشتی دنیا که آمریکا هم از این قضیه مستثنی نبود. ما هم تغییر سرمربی تیم ملی کشتی و آمدن آقای محسن کاوه را به فال نیک می‌گیریم و همان‌طور که در مسابقات آسیایی درخشیدند امیدوارم در المپیک هم بدرخشند. همان‌طور که می‌دانید کشتی همیشه جورکش کاروان ورزشی ایران بوده و امیدوارم در المپیک هم این را به همه ثابت کند.

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد
  • بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!
  • محمدی: بعید می‌دانم بین یزدانی و قاسم‌پور مسابقه برگزار شود
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • محمدی: حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • دبیر: کشتی در المپیک یک طلا بگیرد شاهکار کرده است
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد