Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده نیروی هوایی ارتش  با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های بسیار گسترده ارتش در خصوص مبارزه با ویروس کرونا، گفت: ارتش ‌امروز در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و تا ریشه‌کن شدن این ویروس در کنار مردم ولایت‌مدار ایران ایستاده است. ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز،  به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ نصیرزاده با اشاره به سابقه آمریکا در فاجعه هیروشیما و ناکازاکی و جنگ ویتنام اظهار داشت: جنایت‌های آمریکا سابقه تاریخی دارد و آمریکا برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ توطئه‌ای علیه ایران فروگذار نخواهد کرد و جنایات و فتنه‌های شیطان بزرگ در تاریخ به ثبت رسیده است ولی ارتش در همه حوزه‌ها آماده مقابله با تهدیدهای استکبار جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال 1399 با عنوان "جهش تولید" از سوی رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) تصریح کرد: امروز تنها راه مقابله با تهدیدهای دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، مقاوم بودن در برابر مشکلات و تلاش شبانه روزی و جهادگانه است.

نیروی زمین ارتش ایستگاه پایش سلامت الکترونیک در ورودی مشهد راه‌اندازی کردتشریح اقدامات ارتش در مقابله با کرونا از زبان امیر سیاریافتتاح نقاهتگاه 2000 تختخوابی ارتش در نمایشگاه بین‌المللی تهران

امیر سرتیپ نصیرزاده با بیان اینکه باید همگی برای رسیدن به هدف اصلی با سرعت کار کنیم و زمان نشناسیم، ادامه داد: پایگاه شهید دوران به دلیل ظرفیت‌های متعدد از جمله داشتن پرنده‌های مختلف، ماموریت‌های ویژه و نیرو‌های متخصص و متعهد می‌تواند در بحث جهش تولید جزو مصادیق بارز باشد.

فرمانده نهاجا در پایان طی حکمی امیر سرتیپ دوم خلبان مسعود جعفری را به فرماندهی پایگاه هوایی شیراز منصوب و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/424/ش

R41382/P/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۶۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه ارتش آغاز شد

مراسم رژه ارتش به مناسبت روز ۲۹ فروردین روز ارتش و نیروی زمینی آغاز شد.

به گزارش مشرق، مراسم رژه ارتش صبح امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ لحظاتی پیش با حضور امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی، امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی و امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در مرکز آماد و پشتیبانی شهید امان اللهی در تهران آغاز شد.

دیگر خبرها

  • هشدار فرمانده نیروی هوایی ارتش به دشمنان: خطای راهبردی کنید با سوخو 24 جواب می‌گیرید
  • امیر واحدی: سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • خطای راهبردی کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید
  • فرمانده بلندپایه ارتش به اسرائیل: خطای راهبردی کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید
  • امیر واحدی: آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به سوخو ۲۴ هستیم
  • امیر واحدی: سوخو۲۴های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند
  • امیر واحدی: جنگنده‌ بمب‌افکن‌های ارتش برای هرگونه عملیات آماده‌اند
  • تصاویری از سلام نظامی فرماندهان بلندپایه ارتش ایران در مراسم رژه
  • مراسم رژه ارتش آغاز شد