Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد باقری منتخب مردم بناب در مجلس یازدهم  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اولویت‌های مجلس یازدهم گفت: با توجه به کاهش ارزش پول ملی و تورم شدید در کشور طی چند سال گذشته باید اقداماتی در جهت بهبود معیشت و افزایش درآمد مردم انجام داد تا در نهایت ارزش پول ملی بالا رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اصلاح قانون انتخابات را اولویت مهم مجلس یازدهم معرفی کرد و ادامه داد: قانون انتخابات مجلس، شورا‌های شهر و روستا، ریاست جمهوری و خبرگان رهبری مشکلاتی اساسی دارد که اصلاح آن باید یکی از اولویت‌های اصلی مجلس یازدهم باشد.

محمد باقری تصریح کرد: در این قانون باید در مواردی همچون نحوه احراز صلاحیت‌ها و هزینه‌های تبلیغات جراحی و اصلاحات اساسی انجام شود.

باقری همچنین در پایان گفت: امیدواریم شورای نگهبان با همکاری و هم افزایی خود در اصلاح این قانون به مجلس کمک کند تا این فرآیند زمان‌بر نشود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اصلاح طلبان اصولگرایان انتخابات مجلس مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۷۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ایرادات طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی در مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۴ اردیبهشت) با رفع ایرادات طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی اعاده شده از شورای نگهبان موافقت کردند.

نمایندگان موادی از این طرح که شامل ماده ۶ و بند (الف) و بند (ر) و (ز) و ماده ۲ (الف) مواد ۴۶ تا ۵۱ فصل اول از باب سوم این قانون را الحاق و فصل اول از باب سوم این قانون شامل مواد ۴۶ تا ۸۰ به مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص غیر تجاری و مالیات درآمد را اصلاح کردند.

بند‌های (الف)، (ب)، (پ) و (ت) ماده ۳ اصلاح شد، همچنین بند‌های (خ) و (ت) ماده ۳ تبصره (۴) و ماده ۵ اصلاح شدند.

در بند (الف) ماده ۷ موضوع اصلاح ماده ۱۱ قانون پایانه‌های فروشگاهی عبارت «برخط» اصلاح و از عبارت اصطلاح مناسب استفاده شود.

بند (ب) ماده ۷ و تبصره آن اصلاح گردید و یک سند به عنوان بند (پ) و ۳ تبصره به عنوان یک تا ۳ به این ماده الحاق شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی
  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • اساس طرح نور اصلاح با تذکر است/ ماموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است
  • رفع ایرادات طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی در مجلس
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد