Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@06:01:37 GMT

عاشوری: مهاجمان نساجی کنار من بیشتر گل می‌زنند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۷۳۲۲

عاشوری: مهاجمان نساجی کنار من بیشتر گل می‌زنند

بازیکن تیم فوتبال نساجی گفت: از مهاجمان تیم هم بپرسید، اگر من کنارشان بازی کنم بیشتر گل می‌زنند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، اسم شناسنامه‌ای او «علی‌اصغر» است اما همه در تیم نساجی «نوید» صدایش می‌زنند.

 

هافبک تکنیکی و دریبل‌زنی که در کنار توانایی فنی بی‌بدیلش یک فوتبالیست متعهد و خوش‌اخلاق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازیکنی که همواره در رختکن و قبل از ورود به زمین مسابقه، دعای قبل از بازی را با صوت زیبایی می‌خواند و همه را با شوق و ذوق خاصی راهی میدان می‌کند.

 

نوید عاشوری نزد هواداران نساجی هم بسیار محبوب است. او می‌توانست در نیم‌فصل مثل برخی‌ها از نساجی جدا شود و به هر تیمی دلش خواست برود اما وفادارانه ماند و به تیم کمک کرد.

 

شنیدن تازه‌ترین حرف‌های نوید عاشوری آن هم در سال جدید خالی از لطف نیست.

 

چه خبر؟ از بند مصدومیت که کاملاً رها شدی و...

قبل از هر چیز سال نو را به همه هم‌وطنان عزیز و هواداران نساجی تبریک می‌گویم. از مردم قائم شهر، مازندران و هواداران نساجی هم خواهش می‌کنم امسال عیددیدنی را تعطیل کنند. درخصوص سوال شما هم باید بگویم خدا را شکر مدتی می‌شود که از بند مصدومیت به‌طور کامل رها شده و با تیم تمرین می‌کنم.

متأسفانه سال سختی به‌خاطر ویروس کرونا داریم و دعا می‌کنم خداوند به همه ما کمک کند از شر این بیماری رها شویم.

 

نوید جان! به ما می‌گویی فوتبالت را از کجا شروع کردی؟

 (با شوق خاصی) از ۹ سالگی و تیم خانه جوان همدان شروع کردم.

 

خیلی زود شروع کردی. سابقه بازی در رده‌های پایه تیم ملی را هم داری؟

نه متأسفانه! البته در تیم ملی دانش‌آموزی و زیر نظر آقای عباس بنیان بازی کردم ولی در رده‌های پایه خیر.

 

از همان اول هم هافبک تهاجمی بودی؟

راستش را بخواهید نه! من در لیگ دسته سوم، دسته دوم، دسته اول و حتی لیگ برتر سابقه قهرمانی دارم ولی در لیگ‌های پایین‌تر فوروارد بودم و آقای گل هم شدم!

 

جداً؟!

بله، در لیگ دسته سوم همراه با بهزیستی همدان، لیگ دسته دوم با الوند همدان و لیگ دسته اول با فولاد نوین خوزستان مهاجم بودم و آقای گل هم شدم.

 

چه شد که یک آقای گل به خط هافبک منتقل شد؟

(با خنده) اتفاقاً در همدان من را با لقب «نوید آقای گل» تشویق می‌کردند اما در فولاد نوین آقای موسوی سرمربی تیم از من خواست با توجه به سیستم تیم، یک خط عقب‌تر بازی کنم. یک خط عقب‌تر بازی کردن همانا و ماندن در پست هافبک همان!

 

برای تو که بد نشد. الان یکی از هافبک‌های تکنیکی و بازی‌ساز کشورمان هستی که چشم‌نواز هم فوتبال بازی می‌کنی. از هافبک شدن که پشیمان نیستی؟

 شما لطف دارید. پشیمان نیستم اما شاید یک مربی پیدا شود و دوباره از من در خط حمله استفاده کند. توانایی بازی کردن به‌عنوان مهاجم در سیستم ۴-۴-۲ را دارم و خیلی می‌توانم مثمرثمر باشم.

 

ولی نساجی مهاجمان خوبی مثل محمد عباس‌زاده، محمدمهدی نظری، روح‌الله باقری، رحمان جعفری و ... را دارد.

همه آنها دوستان عزیز من هستند ولی از خودشان بپرسید که اگر من کنارشان باشم بدانید خیلی بیشتر گل می‌زنند! البته از شوخی گذشته تابع تصمیم آقای محمود فکری و کادر فنی هستم. هر جایی که سرمربی تصمیم بگیرد بازی می‌کنم.

 

چرا شماره ۸ را در نساجی انتخاب کردی؟

راستش را بخواهید من آن اوایل شماره ۹ می‌پوشیدم. در الوند همدان پیراهن شماره ۲۰ به من رسید. در استقلال خوزستان که با هدایت آقای عبدالله ویسی قهرمان لیگ برتر شدیم شماره ۲۴ را برتن می‌کردم ولی در نساجی آقامهدی هاشمی‌نسب گفت حتماً باید شماره ۸ بپوشم!

 

چرا؟

نمی‌دانم! آقامهدی خیلی لطف داشت و خودش هم درگذشته شماره ۸ می‌پوشید و این شماره را دوست داشت. این شماره‌ای است که علی‌آقا کریمی جادوگر فوتبال ایران هم می‌پوشید و من هم آن را دوست دارم.

 

الگوی فوتبالی‌ات چه کسی است؟

- من ۴ الگو دارم! جایی خواندم و حالا به شما می‌گویم که کریستین رونالدو به من یاد داد همه چیز با تلاش به‌دست می‌آید. لیونل مسی به من آموخت در فوتبال بیشتر از بدن از هوش خود استفاده کنیم. جیانلوئیجی بوفون درس داد که سن فقط یک عدد است و بالاخره رونالدینیو به من آموخت که همیشه و همواره لبخند بزنم!

 

جالب بود! می‌خواهیم به نیم‌فصل برگردیم. تو هم مثل بعضی‌ها می‌توانستی بروی اما در نساجی ماندی؟

من با آقای علی امیری مدیرعامل تیم و آقای مهاجری سرمربی وقت نساجی که خیلی هم برای تیم زحمت کشید کلی صحبت کردم. آقای حدادیان مالک محترم باشگاه هم پیگیر کار من بود. به هر حال یک مقدار دلخوری یا سوءتفاهم وجود داشت اما در نهایت پس از گفت‌وگو با آقای امیری متوجه شدم حسن نیت وجود دارد و تصمیم گرفتم در تیم خودم نساجی بمانم.

 

از چند تیم پیشنهاد داشتی؟

با توجه به بند قراردادی که داشتم می‌توانستم از نساجی بروم. چند پیشنهاد خوب داشتم و حتی دو برابر نساجی به من پول می‌دادند اما اولویت من چیزهای دیگری‌ست. منتی سر کسی ندارم و عاشق هواداران نساجی هستم. آنچه من را در نساجی نگه داشت همین هواداران و آقایان حدادیان و امیری بودند.

 

ولی در دو دیدار آخر نساجی در نیم‌فصل اول مقابل گل گهر سیرجان و پرسپولیس، بودند بازیکنانی که به بهانه‌های مختلف بازی نکردند تا مصدوم نشوند. بازیکنانی که از نساجی جدا شدند اما تو هر دو مسابقه را بازی کردی. توضیحی می‌دهی؟

من با کسی کاری ندارم و معتقدم هرکس شرایط خاص خودش را دارد اما بازی‌های نساجی هنوز تمام نشده بود. رسم معرفت نبود که جلوی گل گهر یا پرسپولیس بازی نکنم و به آن بالایی اعتقاد دارم. اگر بنا بر مصدومیت باشد شما ممکن است سر تمرین هم مصدوم شوید. به این چیزها فکر نکردم و تصمیم گرفتم دو بازی آخر کمک کنم و حتی پس از پایان دیدار با پرسپولیس بهترین بازیکن زمین انتخاب شدم.

 

ولی می‌توانستی پای خودت را بگیری، مصدومیت را بهانه کنی و بازی نکنی؟

نه، من چنین آدمی نیستم. می‌خواستم اگر هم جدا شوم دوستانه باشد و به قراردادم پایبند باشم.

 

اگر مصدوم می‌شدی تیم بعدی تو را نمی‌خواست؟

من نیم‌فصل یک‌جورهایی با خدا معامله کردم و الان هم خوشحالم که تصمیم درستی گرفتم. می‌دانستم خدا از من مراقبت خواهد کرد.

 

همه بچه‌های نساجی معتقد و متعهد هستند اما تو کسی هستی که معمولاً قرآن می‌خوانی یا در رختکن قبل از رفتن به زمین دعا می‌کنی و... توضیحی می‌دهی؟

من در خانواده‌ای مذهبی و عاشق اهل بیت(ع) به‌دنیا آمدم. همیشه سر صف مدرسه قرآن می‌خواندم و حتی چند جزء قرآن را حفظ کرده‌ام. این مسائل دلی و شخصی است و خیلی دوست ندارم در رسانه در موردش صحبت کنم. انشالله خداوند و اهل بیت(ع) عاقبت همه ما را به خیر کنند.

 

پس از ماندن در نساجی مازندران برخورد هواداران این تیم با تو چطور بود؟

 نساجی بهترین هواداران ایران را دارد. خیلی به من لطف و محبت نشان دادند و می‌دهند. من هم می‌خواستم ثابت کنم که برای نوید عاشوری همه چیز پول نیست. دست‌بوس همه طرفداران نساجی هستم و من هم سعی کرده‌ام همیشه بهترین عملکرد را در بازی‌های این تیم داشته باشم. هر چه توان دارم در زمین می‌گذارم که پس از پایان مسابقه شرمنده هواداران نشوم.

 

این روزها محمود فکری سرمربی نساجی شده است. در این رابطه صحبتی نداری؟

آقای فکری کاپیتان استقلال و یکی از بازیکنان با تداوم فوتبال ایران بود. حالا هم با کادری اسمی و قوی وارد نساجی شده و من در این مدت می‌بینم خیلی جدی و باانگیزه کار می‌کنند. آقای فکری یک مربی مصمم و باانگیزه است که مطمئن هستم در نساجی موفق خواهد شد.

 

نساجی که سقوط نمی‌کند؟

اصلاً حرفش را هم نزنید. ما یکی از تیم‌هایی هستیم که فوتبال تهاجمی و شورانگیزی در لیگ بازی کردیم و بازی آخر خودمان را هم ۳ بر صفر از ماشین‌سازی بردیم. سقوط کردن به گروه خون نساجی و هوادارانش نمی‌خورد!

 

به تیم ملی فکر می‌کنی؟

بازیکنان نساجی و هم‌تیمی‌هایم می‌توانند شهادت بدهند. وقتی در تمرینات شنا می‌رویم من چند تا اضافه می‌روم و می‌گویم این دو تا هم برای تیم ملی! یا وقتی استارت سرعتی می‌زنیم، یکی اضافه می‌زنم و می‌گویم این هم برای تیم ملی! خیلی انگیزه دارم و می‌توانم به تیم ملی کمک کنم به شرط آن که دعوت شوم.

 

اسکوچیچ از تو شناختی دارد؟

مدت کوتاهی در فولاد خوزستان با هم بودیم. برای آقای اسکوچیچ در تیم ملی ایران آرزوی موفقیت می‌کنیم. در حال حاضر ایشان سرمربی تیم ملی است و همه باید حمایت کنیم.

 

سوالات ما به اتمام رسید. در پایان حرف ناگفته‌ای نداری؟

متأسفانه از استان‌های شمالی و مازندران خبرهای خوبی به گوش نمی‌رسد. ویروس کرونا به جان مردم افتاده و همه نگران هستیم. انشالله هرچه سریع‌تر این بحران تمام شود و دوباره همه ما برای بازی‌های نساجی در ورزشگاه پرشور وطنی جمع شویم. دلم خیلی برای بازی در وطنی و تشویق هواداران نساجی تنگ شده است.

 

نساجی مازندران علی اصغر عاشوری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اخبار کرونا نساجی مازندران علی اصغر عاشوری هواداران نساجی لیگ دسته نیم فصل آقای گل تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلیکس: می‌خواهم بیشتر بازی کنم

هافبک پرتغالی آبی اناری ها از حضورش در این تیم خوشحال است و ابراز امیدواری کرد که بیشتر فرصت حضور در ترکیب اصلی را داشته باشد.

به گزارش ایسنا، بارسلونا در هفته سی‌ویکم لالیگا به مصاف کادیز رفت. آبی‌-اناری‌ها در این بازی به‌سختی و با تک گلی که ژوآئو فلیکس به ثمر رساند به پیروزی دست پیدا کردند.

به نقل از آس، فلیکس بعد  از بازی گفت: کادیز برای سقوط‌نکردن می‌جنگید و این کار ما را بسیار سخت کرد. بازی‌کردن برابر چنین تیم‌هایی بسیار سخت است. همه بازی‌ها در هفته پایانی سخت است و باید تلاش زیادی از خود نشان داد.

فلیکس در نخستین فصل حضورش در بارسلونا عملکرد بسیار خوبی داشته است. او بازیکن اتلتیکومادرید است و به صورت قرضی برای آبی-اناری‌ها بازی می‌کند. او درباره وضعیتش در بارسلونا گفت: نهایت تلاشم را به کار می‌گیرم تا به بارسلونا کمک کنم. دوست دارم که بیشتر فرصت حضور در ترکیب اصلی را به دست آورم. همه بازیکنان سخت در تلاشند تا بیشتر در ترکیب اصلی باشند. وقتی بازیکنی زیاد بازی می‌کند  این فرصت را دارد که توانایی‌هایش را به نمایش بگذارد. خوشحالم که در این بازی توانستم یک گل زیبا به ثمر رسانم. من پیش از این هم مشابه چنین گلی را به کادیز زدم.

فلیکس در فصل جاری 7 گل برای آبی‌-اناری‌ها در رقابت های لالیگا به ثمر رسانده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرهنگ مدیریت زباله در روستاها نهادینه شود
  • فصل برای ستاره گل‌گهر تمام شد
  • انتقاد رابرستون از مهاجمان لیورپول؛ چرا گل نمی‌زنید؟
  • دو رقیب پرسپولیس جان می‌دهند، امتیاز نه!
  • عارف آقاسی غایب تیم تراکتور مقابل نساجی
  • فلیکس: می‌خواهم بیشتر بازی کنم
  • سه پست مختلف برای بازیکن مورد علاقه ساکت!
  • دروازه‌بان برزیلی نساجی: قائمشهر مثل زادگاه من است
  • سپاهان در سراشیبی سقوط
  • آمار امیدوار کننده گلر برزیلی/ «پولی» ناجی نساجی در اصفهان