Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا نجفی منش رئیس انجمن قطعه‌سازان خودرو در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شعار امسال با عنوان "جهش تولید" اظهار کرد:  یکی از عواملی که می‌توان در جهت جهش تولید گام برداشت آن است که پول قطعه سازان به موقع داده شود چرا که اگر این پول به موقع تسویه نشود تولید فعلی را از دست خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس انجمن قطعه سازان خودرو در ادامه گفت: عوامل زیادی برای تحقق این شعار در دستور کار وجود دارد اما قدم اول که می‌تواند ۹۰ درصد در این امر مهم باشد، تسویه به موقع قطعه سازان است.

بیشتر بخوانید: صرفه‌جویی هزار و ۲۰۰ یورویی در خودکفایی داخلی‌سازی قطعات خودرو 

به گفته نجفی منش، اگر این تسهیلات به موقع پرداخت نشود علاوه بر مشکلاتی که برای تولید ایجاد می‌کند، منجر به نارضایتی کارکنان این صنعت به دلیل تأخیر در پرداخت حقوق آن‌ها می‌شود و در نهایت نتایج منفی به همراه خواهد داشت.

رئیس انجمن قطعه سازان خودرو با اشاره به اینکه قدم اول که بتواند تولید را توسعه دهد، نقدینگی است افزود: اگر پول را به موقع به قطعه ساز پرداخت کنند مشکلی در تولید وجود نخواهد داشت.

گفتنی است؛ اگر نقدینگی تأمین شود و فروش با قیمت حاشیه بازار باشد، شرکت‌های خودروسازی می‌توانند پول قطعه سازان را پرداخت کنند. در حال حاضر قیمت مواد اولیه داخلی جهش زیادی داشته است و امیدوار هستیم که دولت بتواند با نظارت دقیق این جهش‌ها را کنترل و به حداقل برسانند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن قطعه سازان قطعه سازان خودرو جهش تولید قیمت خودرو حاشیه بازار قطعه سازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۷۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل تیم فوتبال آینده سازان در هفته بیست و دوم لیگ دسته ۲ فوتبال در برابر تیم فوتبال نیروی زمینی تهران به تساوی ۱ بر ۱ رسید.
گفتنی است که تیم فوتبال آینده سازان با یک امتیاز این بازی مجموعاً ۲۴ امتیازی شد.
تیم آینده سازان اردبیل در ۲۲ بازی قبلی خود ۶ برد،۶ تساوی و ۱۰ شکست کسب کرده است.

دیگر خبرها

  • معیارهای جدید محاسبه و پرداخت حقوق کارگران اعلام شد/ اولین مزد ۱۴۰۳ کارگران چقدر است؟
  • فیلم/ افتتاح اولین خط تولید داروهای استنشاقی در استان سمنان
  • فیلم| افتتاح اولین خط تولید داروهای استنشاقی در سمنان
  • آیین تجلیل از برنامه سازان نوروز و ماه رمضان
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲
  • رتبه نخست گیلان در تولید مرغ اجداد در کشور
  • مبارزه به موقع با آفات تولید محصول را افزایش می‌دهد
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه درباره خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس