Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده با اشاره به سابقه آمریکا در فاجعه هیروشیما و ناکازاکی و جنگ ویتنام اظهارداشت: جنایت‌های آمریکا سابقه تاریخی داشته و آمریکا برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ توطئه‌ای علیه ایران فروگذار نخواهد کرد و جنایات و فتنه‌های شیطان بزرگ در تاریخ به ثبت رسیده است ولی ارتش در همه حوزه‌ها آماده مقابله با تهدیدهای استکبار جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۹ با عنوان «جهش تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) تصریح کرد: امروز تنها راه مقابله با تهدیدهای دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، مقاوم بودن در برابر مشکلات و تلاش شبانه‌روزی و جهادگانه است.

نصیرزاده با بیان اینکه باید همگی برای رسیدن به هدف اصلی با سرعت کار کنیم و زمان نشناسیم، ادامه داد: پایگاه شهید دوران به دلیل ظرفیت‌های متعدد از جمله داشتن پرونده‌ها مختلف، ماموریت‌های ویژه و نیروهای متخصص و متعهد می‌تواند در بحث جهش تولید جزو مصادیق بارز باشد.

در ادامه، فرمانده نیروی هوایی ارتش در حکمی سرتیپ دوم خلبان مسعود جعفری را به فرماندهی پایگاه هوایی شیراز منصوب و برای وی آرزوی موفقیت کرد.
 

ایرنا

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نصیرزاده کرونا ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۷۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران بعدازظهر امروز (پنجشنبه) در مراسم سومین سالگرد سرلشکر پاسدار سید محمد حجازی اظهارکرد: شهید حجازی پاسداری از انقلاب اسلامی را از زمان مبارزه با طاغوت شروع کرد، همه دوستان از زمانی که شهید حجازی را شناختند این مشخصه را در شهید حجازی دیدند که به تکلیف خود در مقابل خدا عمل می‌کرد.

وی با بیان اینکه تمام مراحلی که باید طی شود تا فرد به درجه اعلای شهادت برسد را شهید حجازی طی کرد، افزود: در اصل دوم قانون اساسی تاکید جدی بر موضوع پشتیبانی از مظلوم و دفاع در مقابل ظالم شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران با قدرت این تکلیف و این دستور را به اجرا گذاشت مثل شهید حجازی، شهید زاهدی، شهید سلیمانی، ادامه داد: در ۶۰ سال پیش با شروع نهضت اسلامی امام خمینی (ره) آمریکا و صهیونیسم را مورد حمله قرار داد و بعد از ۶۰ سال تمام دنیا در ۲۰۰ روز گذشته همان حرف امام را تکرار کردند

سردار فدوی بیان کرد: شاخصه‌های اسلامی در دلدادگان انقلاب اسلامی در تمام دنیا جاری شد به طوریکه در دل آمریکا شعار علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل داده می‌شود. در اعتراضات اخیر دانشگاه‌های آمریکا این موضوع را دیدیم.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین گفت: یمن در کم‌تر از ده سال به عظمتی رسید که مقابل ابرقدرت‌های جهان به طور رسمی ایستاده است،  چقدر زیبا در این ۲۰۰ روز کسانی که شاید ده سال پیش اسمی از آنها نبود جلوه گری کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: زمانی که خبیثان آمریکایی و اسرائیلی به یمن حمله کردند گفتند به یکی از فقیرترین کشور‌ها حمله کردند، اما چه شد؟ آیا یمن تضعیف شد؟ در شروع جنگ غزه کشور یمن، هم اعلام رسمی کردند و هم برای جنگ مستقیم با آمریکا اقدام کردند.

سردار فدوی اضافه کرد: اگر کسی در مقابل ظلم بایستد آنچنان خداوند او را تقویت می‌کند که کم‌تر از ده سال می‌تواند جلوی ابرقدرت‌ها  بایستد. خداوند هیچ تکلیفی را بر بنده خدا مشخص نکرده است که نتواند انجام دهد و ما به تکرار در تاریخ انقلاب اسلامی خود این را دیدیم.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا و اسرائیل فهمیده‌اند اگر روال قدیم را بخواهند ادامه بدهند وحشتناک با آنها مقابله خواهد شد و وحشتناک ضربه خواهند خورد، گفت: این روند اخیر خیلی محکم ادامه خواهد داشت تا آن جمله امام خمینی (ره) که پرچم این انقلاب را به دست حضرت حجت (عج) میرسانیم محقق خواهد شد. این روند خیلی محکم ادامه خواهد داشت تا جایی که همه مردم دنیا شیرینی حکومت اسلامی را خواهند چشید.

جانشین فرمانده کل سپاه اضافه کرد: مردم ایران در مرکز این روال قرار دارند و عزم خود را جمع کردند که هرچه بیشتر سهم ببرند. ما مطمئن هستیم که اگر تکالیفی را که خداوند برای ما مشخص کرده انجام دهیم مسلماً سرفراز خواهیم بود.

سردار فدوی اظهارکرد: شهید حجازی الگو شد برای دیگران که بتوانند راه مقاومت را انجام دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان
  • تقابل هوش مصنوعی و انسان در نبرد هوایی ارتش آمریکا!
  • اولین نبرد هوایی یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد