Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاسدار حسین احمدی در حین خدمت در راه سلامت مردم شهرستان باشت دچار حادثه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج این روزها شاهد شبانه‌روزی و از جان گذشتگی پاسداران و بسیجیان انقلابی در راه تضمین سلامت مردم هستیم که تلاش‌ها اکنون به مرحله مجاهدت و ایثار رسیده است.

ملت قدرشناس ایران به مانند همه بحران‌ها از سیل و زلزله گرفته تا دفاع مقدس و دفاع از حرم و حریم مرزها و این روزها حوزه سلامت مردم به مجاهدت سبزپوشان سپاه اسلام و بسیجیان افتخار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این سبزپوشان همیشه در صحنه پاسدار حسین احمدی جمعی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت است که در راه خدمت به مردم برای مقابله با شیوع ویروس کرونا دچار سانحه می‌شود.

 

رضازاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت در همین خصوص با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه بسیج و سپاه شهرستان باشت برای مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: همکاران ما و به خصوص بسیجیان شهرستان در راستای ریشه‌کنی این ویورس و قطع زنجیره آن شب و روز نمی‌شناسند و در حال خدمت و مجاهدت هستند.

وی گفت: یکی از همکاران ما پاسدار حسین احمدی است که در هنگام ضد عفونی معابر دچار حادثه می‌شود و در ای‌.سی‌.یو بیمارستان شهید رجایی گچساران بستری است.

این فرمانده با بیان اینکه اقدامات زیادی در یک ماهه اخیر توسط جهادیون سپاه و بسیج باشت انجام شده اظهار کرد: در همه زمینه‌ها از جمله تولید ماسک و توزیع آن بین مردم و توزیع اقلامی مثل ضد عفونی کننده‌ها و همچنین ضد عفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی اقدامات گسترده‌ای توسط ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان انجام شده است.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت دفاع مقدس حادثه یاسوج شهرستان باشت سلامت مردم حسین احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۷۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، حجت الاسلام و المسلمین احمد حسین فلاحی روز گذشته با حضور در منزل سردار شهید حسن طهرانی مقدم با خانواده این شهید دیدار و از رشادت های شهید تجلیل کرد.

حجت الاسلام و المسلمین فلاحی نماینده مردم شریف همدان و فامنین در این دیدار تاکید کرد: پیوست های عملیات های میدانی کارهای دیپلماسی است در عملیات وعده صادق هماهنگی میدان و دیپلماسی باعث موفقیت دو چندان این امر بود، در این همین راستا از تلاش های وزارت امور خارجه و دولت محترم تقدیر و تشکر می‌کنیم.

احمد حسین فلاحی با اشاره به هشتمین همایش مجاهدان در غربت بیان کرد: فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل خود را مبنی بر ادامه رایزنی ها و جلسات همچون دعوت از ۳۰ نفر از نمایندگان مجالس محور مقاومت که در هشتمین همایش حمایت از مجاهدان در غربت صورت پذیرفت برعهده گیرد تا بتوان از جبهه مقاومت پشتیبانی کرد.

رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف مجلس شورای اسلامی افزود: نهمین همایش حمایت از مجاهدان در غربت احتمالا خارج از کشور برگزار خواهد شد.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین فلاحی از همایش دیگری در داخل کشور در راستای تجلیل از خدمات و تلاش های یکی از شخصیت های نظام در زمینه فلسطین و قدس خبر داد.

در این دیدار علاوه بر احمد حسین فلاحی، فداحسین مالکی و زهره الهییان به نمایندگی از مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام امرودی، مشاور فرهنگی وزیر امور خارجه، خطیبی معاون سرمایه انسانی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، مهدی شکیبایی معاون اتحادیه بین‌المللی سازمان‌های غیر دولتی حامی فلسطین نیز حضور داشتند و طی سخنانی مراتب تشکر و قدردانی خود را از بابت زحماتی که شهید طهرانی مقدم در ایجاد توانمندی‌های موشکی و پهپادی متحمل شدند، به بیت شهید طهرانی مقدم اعلام کردند.

خبرنگار: مهدی میرزایی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228251 برچسب‌ها احمدحسین  فلاحی همدان وزارت امور خارجه مجلس شورای اسلامی استانی ایسکانیوز امور خارجه فلسطین جبهه مقاومت فدا حسین مالکی

دیگر خبرها

  • قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم
  • احیا و بازسازی ۵۰ قنات قدیمی در شهر باشت
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان
  • بزرگداشت حمزه سیدالشهدا در کشور کم‌رنگ است
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • «فاطمه» اسم رمز صبوری در غزه؛ وقتی مقاومت شیعه و سنی را همدل کرد
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • با ۲۰ نفر سپاه این شهرستان شکل گرفت