Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین روشنک روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این ستاد همچنین درخواستهای دیگری برای مقابله با کرونا دارد که از جمله آنها دادن امتیازات ویژه به کسانی است که در حوزه‌های مختلف بویژه نظام پزشکی برای مقابله با کرونا تلاش می‌کنند.

وی افزود: همانگونه که به رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نشان ایثارگری داده شد لازم است به افرادی که در مقابله با کرونا جان خود را در کف نهاده و برای این بخش تلاش می‌کنند، نشان ویژه‌ داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این ستاد در اسفند ماه سال گذشته از رهبر معظم انقلاب تقاضای اعطای عنوان شهید به شهیدان نظام پزشکی و پرستاری در عرصه مقابله با کرونا داشت که معظم له با این درخواست موافقت کردند.

روشنک گفت: درخواست دیگر ستاد مردمی پشتیبانی مقابله با کرونا در خراسان رضوی قرنطینه ۱۵ روزه مشهد و خراسان رضوی و همچنین دادن اختیارات بیشتر به نیروی انتظامی برای برخورد با تخلفات در این شرایط است.

وی افزود: در اسفند ماه سال گذشته مقرر شد به منظور تامین تجهیزات و اقلام مورد نیاز مقابله با کرونا برای دانشگاه‌های علوم پزشکی، ستاد مردمی پشتیبانی مقابله با کرونا تشکیل شود که مدیریت اجرایی این ستاد بر عهده فعالان اقتصادی است و همه بخش‌های دولتی اعم از دستگاه‌های اجرایی تعهد دارند با این ستاد همراهی کنند.

وی ادامه داد: ستاد مردمی پشتیبانی مقابله با کرونا از چند بخش تشکیل شده که بخش مهمی از آن به حوزه اطلاع رسانی، پاسخگویی به مردم و ارتباط با رسانه اختصاص دارد، همچنین این ستاد در زمینه تامین و ساماندهی نیرو، پیشگیری، آموزش و درمان نیز با کمک دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعال است و زنان و جوانان در این ستاد نقش موثر دارند.

روشنک گفت: یک گروه در این ستاد به منظور برنامه‌ریزی برای دوره پساکرونا تشکیل شده است تا برنامه ویژه‌ای برای جبران خسارت‌های ناشی از این بیماری به بدنه اقتصادی استان تدوین کند.

وی افزود: در این ستاد از تمرکزگرایی اجتناب شده و تشکلهای مردمی و اجتماعی آزاد هستند کمکهای خود را در حوزه درمان و پیشگیری از کرونا فقط با هماهنگی این ستاد ارایه دهند.

وی ادامه داد: تاکنون نیز این ستاد موفق به تامین و توزیع ماسک، مواد ضدعفونی کننده، لوازم شوینده و تجهیزات پزشکی به مقدار بسیار زیاد برای کمک به پیشگیری و مقابله با کرونا شده است.  

روشنک گفت: اطلاع رسانی قابل توجهی از طریق این ستاد برای آگاهی مردم و ایجاد ستادهای مردمی شهرستانی انجام گرفته که این ستادها در شهرستانها در حال شکل گیری است.

وی افزود: شماره حساب ۰۱۱۳۹۸۱۳۹۸۰۰۲ از سوی ستاد مردمی پشتیبانی مقابله با کرونا برای دریافت کمکهای مردمی اعلام شده است.

از ۳۰ بهمن ماه پارسال تا ششم فروردین ماه جاری بیش از پنج هزار بیمار مبتلا به عفونت های حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری شده اند.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان خراسان رضوی تا امروز به یک هزار و ۱۸۳ نفر و تعداد فوت شدگان بر اثر این بیماری به ۱۵۸ نفر رسیده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا استانداری خراسان رضوی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری خراسان رضوی ویروس کرونا استانداری خراسان رضوی ستاد مردمی پشتیبانی مقابله با کرونا خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۸۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار صمیمانه استاندار خراسان رضوی با مدیران، کادر فنی و بازیکنان باشگاه فرش‌آرا مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در این دیدار گفت: ورزش استان در بخشی از حوزه‌ها دچار مشکلات و چالش‌هایی است که راه حل برون‌رفت از آنها در درون این مجموعه‌های ورزشی قرار دارد.

وی افزود: مجموعه ورزش استان به یک برنامه درازمدت ماندگار نیاز دارد و تنها اعتبار و بودجه نمی‌تواند موفقیت را تضمین کند.

استاندارخراسان رضوی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های مدیریت استان جبران عقب‌ماندگی در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه ورزش است، گفت: در حوزه ورزش کمبود سرانه‌های ورزشی یکی از مشکلات است که باید جبران شود.

نظری افزود: مدیریت استان در حوزه ورزش سعی کرده به موضوع تامین زیرساخت‌ها ورود کند که در همین راستا سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) طی ماه‌های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد تنها نماینده خراسان رضوی در لیگ برت فوتسال است که امسال در رقابت های لیگ برتر فوتسال با کسب ۳۵ امتیاز در رده هفتم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • استاندار خراسان رضوی: طرح تحول روستایی محور آبادی روستاها است
  • محکومیت چشم پزشک متخلف در مشهد
  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • خراسان رضوی رتبه نخست سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ را کسب کرد
  • دیدار صمیمانه استاندار خراسان رضوی با مدیران، کادر فنی و بازیکنان باشگاه فرش‌آرا مشهد
  • تفویض اختیار تمدید قراردادها به مدیرعامل پرسپولیس
  • ارزش‌گذاری گوهرسنگ‌ها به مشهد تفویض اختیار شد
  • ضرورت فعال‌ شدن اتحادیه‌ها در راستای مدیریت بازار
  • خراسان رضوی صاحب ۶ رتبه برتر اهدای عضو در کشور
  • ۶ رتبه برتر اهدای عضو در کشور به خراسان رضوی تعلق گرفت