Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی گفت: با هماهنگی شرکت پست گلستان در تلاش هستیم که توزیع ماسک و اقلام بهداشتی در استان به صورت اینترنتی و غیر حضوری توزیع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «ابراهیم کریمی» امروز (چهارشنبه 6 فروردین) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با تدابیر انجام شده خوشبختانه در توزیع ماسک به شرایط خوبی در استان رسیدیم و تمامی تولیدات ماسک استان توسط شرکت های داخل استان انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون  هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان ادامه داد: در استان گلستان روزانه 40 هزار عدد ماسک در سطح شهرستان توزیع می شود و کمبود مثل روزهای نخست شیوع ویروس کرونا در استان وجود ندارد.

 

کریمی از تولید مواد ضدعفونی کننده توسط چهار واحد صنعتی در استان خبر داد و گفت: روزانه 26 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در سطح استان توزیع می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: برای کادر درمانی استان ماسک N95 به میزان کافی توزیع می شود و همچنین در تهیه لباس گان و محافظ برای کادر درمانی و اقلام بهداشتی مشکلی وجود ندارد.

 

معاون  هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان ابراز داشت: در صدد هستیم که دسترسی مردم برای تهیه ماسک و اقلام بهداشتی تسهیل کنیم.

 

کریمی افزود: در این راستا جلسه با شرکت پست گلستان برگزار شده تا بتوانیم مواد مورد نیاز بهداشتی و ماسک مردم را به صورت اینترنتی به درب منازل ارسال کنیم تا نیازی به حضور مردم در بازار و داروخانه ها برای تهیه این اقلام نباشد.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع اینترنتی اقلام بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ابراهیم کریمی اقلام بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۸۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس دامپزشکی نیشابور گفت: واحد مبارزه با بیماری‌ های این شبکه، برای مبارزه با انگل‌ های خارجی دام‌ های سبک و سنگین بیش از هزار لیتر سم رایگان در بین دامداران توزیع کرد.

 

علی سلیمانی افزود: با توجه به شروع فصل گرما و فعالیت حشرات بویژه کنه‌ ها که عامل بیماری مشترک و خطرناک تب کریمه کنگو هستند، از ابتدای امسال سال توزیعِ سم‌ بین دامداران با همکاری دهیاران روستاها در دستور کار قرار گرفت.


وی از دامداران خواست: برای حفظ سرمایه و دسترنج خود در فصل گرما هر ۲ هفته دام‌ ها و محوطه دامداری خود را با سموم مختلف سم پاشی کنند.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • امدادرسانی به ۲۴۲ روستا و ادامه عملیات