Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه شیراز گفت: بلوک A خوابگاه مفتح پسران این دانشگاه با ظرفیت ۳۰۰ دانشجو در حال تعمیر اساسی است و پیش بینی می‌کنیم تا تابستان آماده بهره‌برداری باشد.

سید مجتبی واعظی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه شیراز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: بلوک A خوابگاه مفتح پسران با ظرفیت ۳۰۰ دانشجو در حال تعمیر اساسی است و پیش بینی می‌کنیم تا تابستان سال ۹۹ آماده بهره برداری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واعظی تصریح کرد: برای تعمیر این خوابگاه حدود ۸ میلیارد تومان هزینه شده است. خوابگاه مفتح یکی از بزرگترین خوابگاه‌های خاورمیانه است که ظرفیت پذیرش ۲ هزار دانشجو را دارد.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه شیراز افزود: خوابگاه مطهری دانشگاه کشاورزی سال ۹۸ به بهره براری رسیده و در حال حاضر دانشجویان در این خوابگاه ساکن هستند.
وی گفت: خوابگاه امامت ویژه خواهران در شش طبقه با کمک بخش خصوصی در حال ساخت است که حدود یک سال و نیم دیگر به بهربرداری می رسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شیراز خوابگاه خوابگاه دانشجویی دانشگاه شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۸۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد ایالو آماده بهره‌برداری است

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر باقری گفت: عملیات اجرایی بدنه سد ای الو در ماهنشان به پایان رسیده است و هر زمان که استاندار زنجان صلاح بداند برای بهره‌برداری کامل آماده‌ایم.

وی با بیان اینکه امسال برای بهره‌برداری کامل آماده‌ایم، ادامه داد: سد ای الو شامل بدنه سد خاکی غیرهمگن با هسته رسی با حجم مخزن چهار میلیون مترمکعب و به ارتفاع ۳۶ متر از بستر رودخانه و ۳۹ متر از پی و طول تاج ۳۳۱ متر است. آب‌بندی پی آبرفتی است و بخشی از سنگ پی سد با استفاده از دیوار آب بند بتن پالستیک انجام شده است. عملیات اجرایی بدنه و تأسیسات جانبی این سد همزمان با سد مراش در اسفند سال ۱۳۹۰ آغاز شده و اکنون آماده بهره‌برداری است.

باقری بیان کرد: سد ای الو در سمت شرق روستای ای الو قرار دارد و با ظرفیت دو میلیون مترمکعب برای جبران کسری آب شرب ماهنشان پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان اظهار کرد: تأمین منابع آب قابل اطمینان برای آشامیدن، صنعت و کشاورزی، از اهداف توسعه پایدار است و در جریان توسعه، تأسیساتی مانند سدها و شبکه‌های آبیاری و زهکشی می‌توانند تأثیرگذار باشند.

باقری افزود: بهینه‌سازی منابع آب برای توسعه کشاورزی، صنعت و مصارف شهری، ضروری تلقی می‌شود و یکی از اهداف اصلی برنامه‌ریزی بهینه منابع آب، تأمین آب پایدار برای همه بخش‌های استان است که در آن، جمع‌آوری و ذخیره‌سازی آب حاصل از بارندگی و آب‌های سطحی از مهمترین برنامه‌های اجرایی است.

کد خبر 6085674

دیگر خبرها

  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • آماده‌سازی شبکه برق خوزستان برای عبور از پیک مصرف تابستان
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • سد ایالو آماده بهره‌برداری است
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • برگزاری رویداد فرهنگی «دانشجو، رشد و بالندگی» در دانشگاه گلستان
  • در تابستان امسال تنش آبی جوان‌رود حل می‌شود