Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@01:40:04 GMT

مصرف بنزین در کرمانشاه ۵۳ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۸۵۷۸

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه به نقل روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، فریدون یاسمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه اعلام کرد: کاهش ترددهای درون و برون شهری به دنبال شیوع بیماری کرونا دلیل اصلی این کاهش مصرف بوده است.

یاسمی افزود: هم اکنون ۱۱۸ جایگاه عرضه سوخت مایع و ۶۸ جایگاه گاز طبیعی در استان کرمانشاه فعال هستند و به صورت روزانه و مستمر بر کار آنها نظارت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه در عین حال از افزایش ۱۹۳ درصدی توزیع نفت سفید بین روستائیان و خانوارهای ساکن در حاشیه شهرها که از نعمت گاز طبیعی محروم هستند، خبر داد.

وی در پایان گفت: تلاش می‌شود به منظور کاهش مراجعات مردم و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا حداکثر تا پایان فروردین ماه امسال نفت سفید براساس کارت الکترونیکی بانکی توزیع شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایام نوروز کاهش مصرف بنزین پخش فراورده های نفتی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۸۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال ۷۷۴ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه خلیج‌فارس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه خلیج‌فارس، محمد نصر در این باره گفت: در مجموع بیش از ۷۷۴ میلیون لیتر فرآورده نفتی در فاصله یکم تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ از طریق خطوط لوله منطقه خلیج‌فارس انتقال داده شده است که شامل ۶۶۱ میلیون لیتر بنزین موتور، ۶۰ میلیون لیتر نفت‌گاز یورو، ۳۲ میلیون لیتر نفت‌گاز معمولی و ۲۱ میلیون لیتر نفت سفید بوده است.

وی اظهار کرد: این حجم از فرآورده نفتی با تلاش شبانه‌روزی کارکنان خدوم منطقه خلیج‌فارس و از سوی سه مرکز انتقال نفت انجام شد.

کد خبر 6078006 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان
  • راه‌اندازی یکصد و بیست و هشتمین جایگاه دومنظوره
  • وزارت نفت : درخواست صدور کارت سوخت اینترنتی می‌شود
  • توزیع انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه تربت‌حیدریه ۱۱ درصد افزایش یافت
  • ۹۰۰ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در خراسان شمالی توزیع شد
  • انتقال ۷۷۴ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه خلیج‌فارس
  • افزایش ۱۱ درصدی توزیع انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه تربت‌حیدریه
  • سال گذشته چه میزان فراورده نفتی در خراسان جنوبی توزیع شد؟
  • پاسخ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به تاخیر در واریز سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی