Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@08:18:08 GMT

تقاضای مردم برای اینترنت افزایش یافته است

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۸۷۲۵

تقاضای مردم برای اینترنت افزایش یافته است

اقتصادآنلاین – سارا محسنی؛ ایمان میری، مدیرعامل و نایب رییس شرکت های وب در گفت وگو با اقتصادآنلاین گفت: باتوجه به اتفاقی که درخصوص سرویس ها رخ داده، عملا تعداد مشترکان در بازه زمانی کم، زیاد نشده است زیرا ترافیک از ابتدای سال براساس تعداد مشتریان، نزولی بوده است.

وی افزود: در مقطعی که حدود یک ماه و نیم اخیر می شود، تقاضای اکثر افراد افزایش یافته است و این امر در زمینه سرویس ها یعنی با برداشتن محدودیت ترافیک، کیفیت سرویس مردم بهتر شده اما بایستی به این موضوع توجه شود که همزمان، تقاضای مردم افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میری اضافه کرد: برای مثال اگر مردم در گذشته، چهار ساعت ترافیک را در منزل بودند، این زمان درحال حاضر بیشتر شده است و به دلیل همزمانی و افزایش استفاده، به تبع تقاضا و مصرف نیز بالا می رود.

مدیرعامل شرکت های وب تصریح کرد: درحال حاضر مصرف، نزدیک به دو برابر شده است. از سوی دیگر، تقاضای استفاده همزمان و تقاضا برای پشتیبانی ها نیز زیاد شده است. همه شرکت ها با حجم تقاضای بسیار زیادی در مرکز تماس های خود مواجه هستند و این امر باعث شده است که در لایه پشتیبانی سرویس در مرکز تماس ها با انباشت زیادی مواجه شویم.

وی اظهار داشت: حداقل در حوزه ارتباطات، وزارت ارتباطات به شرکت ها، حمایت خود را اعلام کرده و این حمایت ها عملی است. به نظر من همه شرکت ها بایستی در این حوزه کمک کنند زیرا بحث سود مطرح نیست و بحث مسئولیت های اجتماعی است.

میری بیان کرد: تحریم ها حذف نشده و سخت تر شده اند به این دلیل که اگر تامین تجهیزات، با واسطه اتفاق بیوفتد، هزینه تامین مالی برای ارسال سخت است. ادعاهای بسیاری از شرکت های داخلی در این حوزه یکی از مشکلات است. ادعای تولید تجهیزات وجود دارد درحالی که اینگونه نیست و اگر هم تولید شود، کیفیت لازم وجود ندارد.

نایب رییس هیئت مدیره شرکت های وب گفت: مشکل دیگر مربوط به تامین ارز است. حتی اگر شرکت ها ارز را از منشاء خارجی پرداخت کنند، فرآیندهای پیچیده ای وجود دارد. بایستی خودمان را با این شرایط تطبیق دهیم زیرا شرایط تحریم است.

وی تصریح کرد: افزایش ظرفیت مصرف کنندگان، معضلی را برای تامین ایجاد کرده است و اگر راهکاری درنظر گرفته شده و بودجه ای را در این مورد اختصاص دهند، شرکت ها در این شرایط بهتر عمل می کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اینترنت های وب مصرف اینترنت شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۸۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری مردم روستای گناوه لری گچساران از اینترنت پرسرعت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، خداداد خالق پناه افزود: یکی از مشکلات اساسی روستای گناوه لری، نبود کیفیت ارتباطات و پایداری شبکه بود که این مشکل با اجرای فیبر نوری برطرف شد.
وی اضافه کرد: برخورداری مردم گناوه لری از اینترنت پرسرعت از طریق فیبر نوری سه ماه طول کشید. /پ

دیگر خبرها

  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود
  • تقاضای مرگ خودخواسته زن ۲۸ ساله هلندی
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟
  • اینترنت در روزهای کنکور قطع نمی‌شود
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • برخورداری مردم روستای گناوه لری گچساران از اینترنت پرسرعت
  • تامین بودجه دولت از جیب مردم / عوارض خروج از کشور هیچ نقشی در بخش گردشگری ندارد
  • بازداشت ۳ نفر در آلمان به ظن جاسوسی سطح بالا برای چین
  • علت مشکل اینترنت در برخی نقاط از زبان مدیر شرکت مخابرات
  • دلیل واقعی قطعی مداوم سرویس‌های متا