Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@10:51:02 GMT

عودت اقساط و کارمزد وام قرض الحسنه ازدواجی

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۸۸۳۷

عودت اقساط و کارمزد وام قرض الحسنه ازدواجی

به گزارش جماران؛ محمد مهدی تندگویان، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، در حساب توییتری خود نوشت:

«با بودن اخبار بد ‎ویروس کرونا خبر خوب برای زوجینی که به اشتباه بانکهای خصوصی اقساط و کارمزد وام قرض الحسنه ازدواج را از حسابهای آنها کسر کرده بودند با پیگیری وزیر ورزش و جوانان و دستور ریاست محترم بانک مرکزی تا آخر هفته مهلت دارند که مبالغ را به حسابها عودت دهند سپاس از صادق حسینی جهت پیگیری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا محمد مهدی تندگویان کرونا اقساط وام ازدواج بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۸۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران چهل سال از مهاجرین افغان به خوبی میزبانی کرد

سخنگوی وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان دولت سرپرست افغانستان، از میزبانی مهاجرین افغان، توسط جمهوری اسلامی ایران به نیکی یاد کرد و گفت: ما برای مدتی دیگر هم خواهان این میزبانی نیک همسایه‌ی مسلمان خویش هستیم.

به گزارش ایرنا در کابل؛ مولوی عبدالمطلب حقانی سخنگوی وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان دولت سرپرست افغانستان امروز دوشنبه ۶ حمل گفت: افغانستان و جمهوری اسلامی ایران بر علاوه روابط نیک دیپلماتیک و اصول بین‌المللی، دارای مشترکات فراوان دینی و فرهنگی نیز هستند، لهذا این دو کشور مسلمان و همسایه، حقوقی هم بالای همدیگر دارند.

حقانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در چهل سال گذشته به خوبی از میلیون‌ها مهاجر افغان میزبانی کرد، اظهار داشت: ما از جمهوری اسلامی ایران می‌خواهیم که برای مدتی دیگر هم حضور مهاجرین افغان را تحمل کرده و در برابر مهاجرین از صبر و حوصله کار بگیرند تا زمینه عودت عزت‌مندانه آن‌ها به کشور مساعد شوند.

سخنگوی وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان دولت سرپرست افغانستان تاکید: یک باردیگر از میزبانی نیک جمهوری اسلامی ایران از مهاجرین افغان تشکر می‌کنیم از ایران می‌خواهیم که به اساس مشترکات دینی و فرهنگی رفتار نیک با مهاجرین افغان داشته باشند.

در سال گذشته بیش از ۱.۵ میلیون مهاجر به کشور عودت کردند

سخنگوی وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان دولت سرپرست افغانستان درباره عودت مهاجرین افغان در سال گذشته گفت: ازماه حمل تا ماه حوت سال ۱۴۰۲ بیش از ۱.۵ میلیون مهاجر افغان از کشور‌های جمهوری اسلامی ایران و پاکستان به گونه داوطلبانه و اجباری به کشور عودت کردند.

آقای حقانی تصریح کرد: از یک و نیم میلیون مهاجر عودت کننده، بیش از ۸۰۰ هزار از جمهوری اسلامی ایران و بیش از ۷۰۰ هزار دیگر به گونه اجباری از پاکستان به کشور عودت کردند.

در بیش از چهار دهه جنگ و جهاد ناشی از اشغال افغانستان توسط شوروی سابق و ناتو در راس آن امریکا، میلیون‌ها افغان به جمهوری اسلامی ایران و پاکستان و همچنین صد‌ها هزار تن دیگر به کشور‌های غربی مهاجر شدند.

دیگر خبرها

  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی
  • برنامه های ورزش همگانی مازندران منطبق بر شعار سال پیگیری می شود
  • برنامه های ورزش همگانی منطبق بر شعار سال پیگیری می شود
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای
  • ایران چهل سال از مهاجرین افغان به خوبی میزبانی کرد