Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبرگزاری ایسنا: بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از شناسائی و دستگیری اعضاء باند حرفه ای سارقان مسلح در فاصله زمانی کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم خبر داد.

سرهنگ فرهاد آراوند با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در روز چهارم فروردین ماه سال جاری، از تعدادی افاغنه در شهر برازجان، با توجه به حساسیت موضوع و ایجاد جو ناامنی، کارگروه ویژه ای با محوریت پلیس آگاهی دشتستان تشکیل و شناسائی و دستگیری سارقان مسلح در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی عنوان کرد: با تحقیقات میدانی انجام شده و اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی، اعضای یک باند پنج نفره شرارت شناسائی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و طراحی دقیق عملیاتی تمامی اعضاء این باند در عملیات قاطعانه و ضربتی پلیس دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان یک قبضه اسلحه کلاش و تعدادی البسه نظامی کشف شد.

فرمانده انتظامی دشتستان بیان کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده و در مواجهه با شواهد و قرائن ارائه شده از سوی مأموران صراحتا به ارتکاب سرقت مسلحانه از افاغنه اعتراف و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ فرهاد آراوند به شهروندان توصیه کرد اگر در مکان های خلوت با افراد مشکوکی که البسه نظامی بر تن دارند مواجه شدند حتما با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند یا از آنان بخواهند که کارت شناسائی خود را ارائه کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: لباس نظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۹۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین پهلوان دلیر شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه و افزایش رضایتمندی شهروندان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط یگان‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی در سطح استان به مدت ۲۴ ساعت به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح با گشت زنی‌های هدفمند و با اقدامات پلیسی ۵۰ سارق دستگیر شدند که به ۷۳ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف هفت دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی، خاطرنشان کرد: همچنین با اشراف اطلاعاتی پلیس، ۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و چهار متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گلستان با اشاره به دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب و پنج نفر از اراذل و اوباش، گفت: چنین طرح‌های امنیتی تا پایان سال ادامه دارد و پلیس برای دفاع از امنیت و آرامش مردم با تمام توان، شبانه روز تلاش خواهد کرد.

کد خبر 6083884

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر تا پلمب واحد‌های صنفی متخلف در فارس
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب
  • کشف ۱۴ فقره سرقت در آبادان