Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، سید عباس موسوی حمله تروریستی امروز به یک مکان مذهبی سیک‌ها در شهر کابل را  که ده‌ها کشته و رخمی برجای گذاشت، به شدت محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: تروریست‌ها با اقدامات شرورانه و تحمیل هزینه‌های فراوان بر مردم مظلوم افغانستان، قطعا به اهداف خود که دامن زدن به ناامنی، بی‌ثباتی و اختلافات مذهبی در این کشور است، نخواهند رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار افزود: ایران در مبارزه با تروریسم و افراط‌گرایی در کنار افغانستان می‌ایستد.

به گزارش ایرنا، گروه تروریستی داعش در پایگاه اینترنتی خود مسئولیت حمله صبح امروز به معبد سیک‌ها در منطقه «شوربازار» در مرکز پایتخت افغانستان را که در آن ۲۵ تن کشته و ۸ نفر زخمی شده اند، پذیرفت.

برچسب‌ها شهر کابل افغانستان گروه تروریستی داعش سید عباس موسوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر کابل افغانستان گروه تروریستی داعش سید عباس موسوی عباس موسوی افغانستان افغانستان افغانستان شهر کابل افغانستان گروه تروریستی داعش سید عباس موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۹۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک های بشر دوستانه قزاقستان به کابل رسید

وزارت صنعت و تجارت طالبان اعلام کرد:  ۲ تن کمک بشردوستانه قزاقستان در بخش صحت به کابل رسیده است.

هیأت قزاقستانی به ریاست سیریک ژومانگرن معاون نخست‌وزیر این کشور با هدف تحکیم و توسعه روابط دوجانبه، برگزاری نمایشگاه افغان-قزاق و شرکت در کنفرانس تواصل تجاری به کابل آمده‌ است.

قرار است در روزهای آینده و همزمان با این سفر، نشست سه‌جانبه منطقه ای در کابل با موضوع تجارت و ترانزیت میان طالبان، ترکمنستان و قزاقستان برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تقویت همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد
  • کمک های بشر دوستانه قزاقستان به کابل رسید
  • اجلاس روسای FIU کشورهای عضو بریکس در کشور روسیه برگزار شد
  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند
  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • پوتین: تروریسم یکی از جدی ترین تهدیدات قرن بیست و یکم است
  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می گذرد؟/ از تعریف نقشه راه مشترک برای مبارزه با تروریسم تا تلاش برای توسعه تجارت رسمی دوجانبه / لاهور و کراچی میزبان رئیس جمهور ایران
  • گزارش زنده: ایران 0- کویت 0