Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ ​دکتر ربیعی امروز اعلام کرد به دستور رئیس جمهور ادارات دولتی به غیر از موارد حساس و مرتبط با زندگی روزمره مردم ، تا 15 فروردین تعطیل هستند. 

لذا براساس این دستور، مراکز خدماتی مهم و ضروری  مانند بانک ها و... که پیشتر  در بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور به آنها اشاره شده است با حداقل نیرو و با نظر مدیران ذیربط برای پاسخ به نیاز زندگی روزمره مردم دایر خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/ رصد خبر

 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا علی ربیعی تعطیلی ادارات تعطیلی ادارات تا 15 فروردین ادارات تعطیل شدند بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۹۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین

بارش شدید باران در برخی از استان‌ها مدارس را تعطیل کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، سامانه بارشی سیل آسا، مدارس کرمان، هرمزگان، فارس و بوشهر را امروز به تعطیلی کشاند. با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی فردا مدارس کدام استان‌ها تعطیل است؟

تعطیلی مدارس ۲۹ فروردین

همه مدارس در شهرستان‌های جنوب کرمان به غیر از شهرستان کهنوج در روز ۲۹ فروردین ماه تعطیل اعلام شده‌اند. در صورت اعلام تعطیلی مدارس سایر استان‌ها این گزارش به روز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نوسانات ارز همه ابعاد اقتصادی زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد/ دولت جدی ورود کند
  • توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی‌های بخش آب در مازندران
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضاییه خطاب به کلیه مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور/ با مسدودسازی کد ملی، زندگی فرد را فلج می‌کنیم!/ انتقاد از وثیقه‌های سنگینی که با جرم متناسب نیست/ افراد در فرودگاه متوجه نشوند که ممنوع‌الخروج هستند/ به دریافت عوارض آلایندگی اهتم
  • مدرسه باید دالان زندگی برای دانش‌آموز باشد / سیاست توسعه متوازن در دستور کار آموزش و پرورش
  • تعطیلی کاخ عالی‌قاپو اصفهان در ۳۰ فروردین
  • توضیح شهردار تهران درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان + عکس
  • مسعود پزشکیان: وعده تورم تک‌رقمی دادند، اما نه‌تنها نصف نشد بلکه چندین برابر شد
  • گزارش افغانستان اینترنشنال باز هم جعلی درآمد
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین