Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با صدور ابلاغیه‌ای به معاونان هماهنگی امور عمرانی استانداری‌ها بر ایجاد آمادگی در اقدامات و تمهیدات لازم از سوی مجموعه شهرداری و دهیاری‌ها تاکید کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، در بخشنامه مهدی جمالی‌نژاد، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از معاونان عمرانی استانداری‌ها خواسته شده اقدامات انجام شده در مواجهه با بحران‌ها صرفاً ناظر به گزارش خسارت‌ها نباشد و تدابیر پیشگیرانه با جدیت اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این بخشنامه به لزوم ارتقا آمادگی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای مقابله با حوادث احتمالی در شهرها و روستاها و پیرو اطلاعیه‌های صادر شده از سوی سازمان هواشناسی کشور، مبنی بر فعالیت سامانه‌های بارشی از روز پنجشنبه_هفتم فروردین‌ماه در بخش عمده‌ای از استان‌ها به ویژه نیمه غربی کشور و احتمال بروز سیلاب، آب گرفتگی معابر شهری و روستایی و بروز خسارت در فضاهای شهری و روستایی تاکید شده است.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در این بخشنامه خواستار حفظ و ارتقا آمادگی و حضور مؤثر و مداوم کلیه معاونین، مدیران و رؤسای سازمان‌های ذیربط شهرداری‌ها و دهیاری‌های تابعه در ایام تعطیل برای مقابله با حوادث احتمالی شده است.

جمالی نژاد همچنین بر بسیج منابع و امکانات، تجهیزات و ماشین‌آلات برای مقابله با حوادث پیش‌بینی نشده در شهرها و روستاها و انجام اقدامات پیشگیرانه، آمادگی، پایش و نظارت مستمر ستاد مدیریت بحران شهرداری و سایر سازمان‌های خدمات‌رسان به ویژه سازمان آتش‌نشانی و دیگر حوزه‌های معاونت خدمات شهری تاکید کرده است.

بازدید مستمر از نقاط بحرانی در شهرها و روستاها از منظر آسیب‌پذیری از سیلاب‌های احتمالی و رفع مشکلات فنی و نواقص شبکه جمع آوری و دفع آب‌های سطحی و بازدید از تأسیسات کنترل سیلاب در محدوده و حریم شهرها و روستاها به ویژه پل‌ها و ابنیه فنی احداث شده در مسیر رودخانه‌ها و مسیل های عبوری، از دیگر موضوعات بخشنامه رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور است.

جمالی‌نژاد بر پیش‌بینی فضای مناسب برای افراد فاقد سرپناه و کارتن خواب با لحاظ شرایط بهداشتی جهت پیشگیری از شیوع بیماری‌های واگیر به ویژه کرونا ویروس تاکید کرده است.

کد خبر 416336

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند منشور حقوق شهروندی مدیریت شهری آبگرفتگی سازمان شهرداری ها و دهیاری ها سیلاب ویروس کرونا کرونا ویروس بی خانمان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شهرها و روستاها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۹۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست ادواری شهرداران کلان شهرها و مراکز استان ها در مشهد+ عکس

تین نیوز

نشست ادواری شهرداران کلانشهرها و مراکز استان های کشور با موضوع ویژه برنامه های دهه کرامت و تشکیل اتحادیه شهرداری های کشور به میزبانی شهرداری مشهد، امروز در مشهد برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، صبح امروز سی ام فروردین نشست ادواری شهرداران کلان شهرها و مراکز استان های کشور با موضوع ویژه برنامه های دهه کرامت و تشکیل اتحادیه شهرداری های کشور به میزبانی شهرداری مشهد مقدس برگزار شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تلاش شهرداری خاش در کاهش خسارات ناشی از بارندگی در شهر
  • هم‌افزایی شهرداران کلان‌شهرها در توسعه فرهنگ رضوی در ایام دهه کرامت
  • هم‌افزایی شهرداران کلانشهرها در توسعه فرهنگ رضوی در ایام دهه کرامت
  • نشست ادواری شهرداران کلان شهرها و مراکز استان ها در مشهد+ عکس
  • نشست ادواری شهرداران کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها در مشهد+ عکس
  • مطالبه ۳۰ همتی شهرداری مشهد از دولت
  • سیلاب و آبگرفتگی معابر در زاهدان
  • بارش باران و آبگرفتگی در معابر جاسک + فیلم
  • وضعیت سیلاب و آبگرفتگی معابر در شهر درگهان از توابع شهرستان قشم
  • دستگاه‌های امدادی لامرد برای مقابله با سیلاب در آماده‌باش هستند