Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@02:44:35 GMT

بسته شدن ورودی شهر بم

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۹۴۱۹

بسته شدن ورودی شهر بم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، هادی شهسوارپور، فرماندار بم گفت:به منظور کنترل بیشتر حضور گردشگران نوروزی در بم تا اطلاع ثانوی تمامی تردد‌ها به سمت شهر فقط از ورودی‌های اصلی انجام خواهد گرفت که با گشت و کنترل نیرو‌های بسیج و نیروی انتظامی همراه خواهد بود.

او افزود: از مصوبات شورای تامین شهرستان بم استقرار و راه اندازی ایستگاه کنترل در ورودی بم بوده که خوشبختانه با همکاری نیروی‌ها نظامی، انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی و ادارات اقدامات خوبی در زمینه کنترل تردد‌ها صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهسوار پور بیان کرد: متاسفانه تاکنون چند مورد مبتلا به ویروس کرونا در سطح شهرستان مشاهده شده که از شهروندان می‌خواهیم به محض روبرو شدن با علایم مربوط به این ویروس با شماره‌های مربوط به دانشگاه علوم پزشکی تماس گرفته و اعضای ستاد موظف به پیگیری و ارائه گزارش خواهند بود.

فرماندار شهرستان بم اظهار کرد: خانواده‌هایی که بستگانشان در استان‌های همجوار است تا اطلاع ثانوی از مسافرت و دید و بازدید به شهرستان بم خودداری و همچنین خانواده‌هایی که بستگانشان به بم آمده اند باید تا ۱۴ روز در خانه‌ای جداگانه تحت نظر بوده و هرگز از منزل خارج نشوند.

شهسوار پور گفت: پست قرنطینه در محل ورودی بم به صورت منظم توسط کشیک ادارات سرکشی شده و گزارش آن به استان ارسال و همچنین جهت ورود مسافر به شهر توسط ایستگاه سلامت کنترل و از ورود افراد غیر محلی و مشکوک به ویروس خودداری می‌شود.

شهسوارپور گفت: ورودی‌های روستا‌های منتهی به شهر بم نیز توسط نیرو‌های محلی و پایگاه‌های بسیج سپاه مقاومت شهرستان کنترل می‌شود تا افراد غیربومی وارد شهر نشوند.

فرماندار بم تصریح کرد: از شهروندان می‌خواهیم برای گذراندن بحران پیش رو توصیه‌های ایمنی و بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی ویروس کرونا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۹۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه های هواشناسی کشاورزی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ با توجه به کاهش محسوس دما هواشناسی کشاورزی توصیه هایی اعلام کرد که به شرح ذیل است.

با توجه به سرد شدن هوا در بخش کشاورزی استان همدان سرویس و آماده سازی ادوات و سمپاش ها برای انجام کشت های بهاره و کنترل شیمیایی با علف های هرز

آماده سازی اراضی بعد از مساعد شدن شرایط رطوبت خاک جهت کشت سیب زمینی، چغندر قند و ذرت

کنترل علف های هرز در مزارع دیم به منظور حفظ رطوبت مورد نیاز محصولات

پایش و گزارش زنگ و کنترل شیمیایی با آفت سن در مزارع غلات و شته مومی در مزارع کلزا

جمع آوری بقایای محصول سال گذشته و فراهم نمودن امکانات و تجهیزات هرس و حذف شاخه های خشک شده و آلوده

ضدعفونی ریشه نهال ها قبل از کاشت نهال در باغات تازه احداث

تهویه و تنظیم دمای سردخانه ها و انبارهای نگهداری محصولات کشاورزی

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • وجود ۳۳ هکتار سطح زیر کشت گل محمدی در شهرستان راور
  • نصب تابلو تمثال شهدا در ورودی شهرلنده
  • مزین شدن مبادی ورودی شهر «لنده» به تصویر شهدا+ تصاویر
  • بسته شدن راه ارتباطی ۳۰۰ روستا، در جنوب سیستان و بلوچستان
  • بسته شدن برخی راه‌های ارتباطی سیریک بر اثر بارندگی
  • بسته شدن برخی راه‌های ارتباطی شرق هرمزگان بر اثر بارندگی
  • اقدامات پیشگیرانه سیل در شهرستان‌های خاتم و مروست
  • اقدامات پیشگیرانه سیل در شهرستان های خاتم و مروست
  • توصیه های هواشناسی کشاورزی استان همدان