Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@08:07:42 GMT

تسلیت باشگاه نساجی به رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۹۵۴۸

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال که این روزها دوران نقاهت ابتلا به ویروس کرونا را پشت سر می‌گذارد و وضعیتش رو به بهبودی است، در غم از دست دادن همسر خود که مدتی در بیمارستان بستری بود، عزادار است.

بر همین اساس باشگاه نساجی مازندران با انتشار پیامی، مصیبت وارده را به جناب آقای خلیل‌زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال تسلیت می‌گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

▪جناب آقای اسماعیل خلیل‌زاده رئیس محترم هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران

مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتم‌زده بـه انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی‌کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت.

درگذشت همسر گرامی‌تان را خدمت جنابعالی و خانواده محترم‌تان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحومه از درگاه خداوند متعال رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانیم.

باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران

منبع: ایلنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال نساجی مازندران مدیره باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۹۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا مولایی عضو هیئت مدیره شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون شد

امتداد - محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون طی حکمی علیرضا مولایی را به عضویت هیئت مدیره شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون منصوب کرد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد از روابط عمومی شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون در حکمی علیرضا مولایی را به عنوان “عضو هیئت مدیره شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون” منصوب کرد. همچنین مراسم معارفه مولایی با حضور سید باقر فتاحی رئیس هیئت مدیره بانک، حسن شریفی معاون مدیرعامل در عملیات بانکی، محمد سلمانی معاون مدیرعامل در امور مالی و پشتیبانی، سید حسام الدین طباطبایی مدیر کل دفتر مرکزی حراست و رامین نجمی رئیس اداره کل سرمایه گذاری و اعضای هیئت مدیره برگزار شد.

متن این حکم به شرح ذیل است:
با عنایت به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان عضو هیئت مدیره شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون منصوب می‌گردید. امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب اجرای دقیق وظایف و ماموریت‌های تعیین شده و در راستای اهداف و برنامه‌های مصوب موفق باشید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با تاکسی پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!
  • احتمال تغییرات در هیئت مدیره وجود دارد
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • واکنش استقلال خوزستان به لغو دیدار استقلال ملاثانی و فجرسپاسی در ورزشگاه غدیر
  • علیرضا مولایی عضو هیئت مدیره شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون شد
  • حمایت تمام قد بازیکن پرتغالی تراکتور از شجاع خلیل زاده + عکس