Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی استانداری، احمد حسین زادگان،روز چهارشنبه در نشست ویدئو کنفرانسی با فرمانداران شهرستان های استان مازندران هدف از اجرای این طرح؛ را سرعت بخشیدن به برنامه مقابله با کرونا  در همه سطوح اجتماعی و اشراف کامل  بر مبتلایان احتمالی  این ویروس برای  قطع  زنجیره، بیماری و کنترل آن اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی طرح استانی بسیح مقابله با کرونا از فردا هفتم فروردین ماه در استان مازندران شروع می شود.
رییس ستاد مقابله با کرونا مازندران  اظهارداشت : این طرح محله محور و مکان محور در جهت آسیب شناسی طرح قبلی به منظور رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت  است و  با  همکاری پزشکان خانواده و محوریت فرمانداران و  همراهی دستگاه های عضو نظیر شبکه بهداشت، سپاه، هلال احمر، آموزش و پرورش  میزان مداخله در محلات برای رصد، پایش و غربالگری فرد به فرد به صورت مداوم انجام می شود.
حسین زادگان تصریح کرد : با تشکیل هسته های لازم برای کمک به پزشکان خانواده میزان دسترسی به افراد  افزایش خواهد یافت  و همه ما با حمایت از دانشگاه علوم پزشکی ؛  این امکان را در اختیار نیروهای این دانشگاه و  پزشک خانواده قرار می دهیم که بتوانند با سرعت بیشتری طرح غربالگری را انجام دهند و این کار  تا سرعت غربالگری افزایش یابد و چند روز یکبار نیز  تکرار شود.
وی اضافه کرد : باید تمام ظرفیت های استانی برای اجرای طرح استانی بسیج مقابله با ویروس کرونا به میدان بیایند تا بتوانیم از طریق سیستم بهداشت و درمان ارتباط بیشتری با جامعه هدف داشته باشیم.
استاندارمازندران خاطرنشان کرد : مراکز بهداشتی ستادهای خود را در شهرستان ها برای  شناسایی جامعه مخاطب از طریق پزشک خانواده و  قرنطینه اجتماعی و فردی و ارتباط منطقی با مردم و حمایت های مادی و معنوی  فعال خواهند کرد.
حسین زادگان اظهارداشت : در این طرح نیروهای هلال احمر استان نیز در قالب مدد کاری و نظام مشاوره با همکاری بسیج در مراحل مختلف این طرح به مردم مشاوره می دهند.
رییس ستاد مقابله با ویروس کرونا استان مازندران با اشاره به شروع فصل کشاورزی در استان  اظهارداشت : جهاد کشاورزی ظرفیت بانک نشاء را تا سه برابر برای تامین نیاز کشاورزان افزایش داد.
حسین زادگان گفت : با بهره گیری از ظرفیت پایگاههای مقاومت بسیج و دهیاران در روستاها از ورود کارگران غیر بومی ممانعت می شود.
 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آموزش و پرورش پزشک خانواده جامعه مادی و معنوی هلال احمر استان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مقابله با کرونا حسین زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۹۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم جشن روزه اولی‌ها در شهرستان سیمرغ + تصاویر

مراسم جشن روزه اولی‌های دختر و پسر در شهرستان سیمرغ استان مازندران همزمان با ولادت باسعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد. این مراسم در محل پارک شهر در جوار شهدای خوشنام با حضور مسئولان، جمعی از معلمان، خانواده معظم شهدا و خانواده‌های دانش آموزان به اجرا درآمد.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر این مراسم را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - مازندران

بیشتر بخوانید:

جشن میلاد امام حسن (ع) و تقدیر از روزه اولی‌ها ویژه مهاجرین مقیم فشاپویه + فیلم و تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی پل بسیج مطابق برنامه زمانبندی است
  • تشکیل کارگروه اجرایی شعار سال در مازندران
  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان
  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • برگزاری مراسم جشن روزه اولی‌ها در شهرستان سیمرغ + تصاویر
  • توزیع ۱۷۵ تن اقلام اساسی در روستا‌های مازندران
  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود
  • فلسفه سفرهای شهرستانی، رفع موانع اجرایی مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهور است
  • تکمیل ظرفیت واحد‌های بوم‌گردی مازندران تا ۲۴ فروردین
  • اجرای برنامه‌های تدوین شده مقابله با گردوغبار در ۲۹ استان کشور