Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان، از ورود ورزشکاران و شهروندان به داخل بوستان‌های شهر از جمله بوستان‌های حجاب، پردیس، بهار، ارم، بسیج، بهشت، وحدت، رجا، نصرت، غدیر، طرق، کوهسنگی، وفا، وکیل آباد، خورشید، لویزان (آبشار)، شاهد، نیلوفر آبی، ملت، چهل بازه، نیایش، صادقیه، بانوان ریحانه، باغ گلها، دانش و همچنین عرصه‌های کمربند سبز جنوبی وسایر بوستان محلی وناحیه‌ای ممانعت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: از شهروندان عزیز تقاضا می‌شود از انجام فعالیت‌های خارج از منزل و حضور در بوستان‌های سطح شهر خودداری کرده و همکاری لازم را با نیرو‌های انتظامی و نگهبانی فضای سبز داشته باشند، تا بتوانیم با کمک یکدیگر و قطع نمودن زنجیره انتقال این بیماری از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنیم.


انتهای پیام//ز. ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مقابله با کرونا شهرداری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۹۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محل‌های برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در مشهد 

     به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، همزمان با فرارسیدن شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و نخستین شب از شب‌های قدر، مراسم احیای شب قدر در نقاط مختلف مشهد برگزار شد. این مراسم در حرم مطهر رضوی، از ساعت ۲۰، با سخنرانی و مراسم قرآن به سر توسط آیت الله «سید احمد علم الهدی» و مرثیه سرایی «امیر عارف حرم مطهر رضوی،  در رواق حضرت زهرا (س) (مراسم ویژه ناشنوایان و کم شنوایان) از ساعت ۲۱:۳۰ تا ساعت ۲۳:۴۰ با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد مروی» و مراسم قرآن به سر توسط حاج محمود کریمی برگزار میشود. همچنین مراسم احیای شب قدر در حسینیه مرحوم آیت الله سید جواد خامنه‌ای واقع در شهید اندرزگو ۱۴ با سخنرانی اساتید حوزه علمیه خراسان، از ساعت ۲۱:۳۰ تا ساعت ۲۳:۳۰   و در آرامستان بهشت رضا، مجاور گلزار شهدا با سخنرانی حجت الاسلام «سید حسین راجی» و مرثیه سرایی و مناجات «رضا نظامی»، «سعید مقدم» و «سید حسن شجاعی» بر پا میشود. مراسم احیای شب قدر  در واحد خواهران دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) واقع در میدان فلسطین مراسم ویژه خواهران و برادران با روایتگری حاج حمید فیض‌آبادی، سخنرانی حجت الاسلام «عبدالحمید واسـطی» و مرثیه سرایی «سعید پورمحمد» و «سید پارسا حسینی»  نیز بر گزار خواهد شد. همچنین  تعدادی از بوستان‌ها و فضا‌های شهری مشهد نیز در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، میزبان زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی خواهد بود. این اماکن شامل بوستان حجاب،  بوستان ارم، بوستان خطی کرامت ۲،  بوستان رجا،  بوستان سحر و مجتمع ورزشی ثامن الائمه (ع)،میدان پژوهش، بوستان ملت، سالن شهید نیکنام است .

دیگر خبرها

  • اعلام محل‌های برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در مشهد 
  • حضور ۲۰۰۰۰ نفری شهروندان در جشنواره شهر رمضان بوستان لاله
  • اسکان ۴۳ هزار مسافر نوروزی در بوستان غدیر مشهد
  • جشنواره‌ هنرهای نوری مشهد تا پس از پایان شب‌های قدر تعطیل می‌شود
  • تقسیم استان اصفهان به ۲۱۲ بلوک انتظامی / ارتقای امنیت حاشیه زاینده‌رود
  • تعطیلی مجموعه تفریحی و گردشگری دربند صحنه در شب‌های قدر
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • وضعیت اکران سینماهای مشهد در شب‌های قدر چگونه است؟
  • اسکان بیش از ۴۰ هزار زائر در بوستان غدیر مشهد
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا