Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل با اشاره به تاثیر تحریم‌ها بر روند مقابله ایران با ویروس کرونا، خواستار رفع تحریم‌ها علیه ایران شد.

قدس آنلاین؛ خانم «میشل باچلت» کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد امروز (چهارشنبه) در بیانیه‌ای خواستار ارزیابی مجدد در مورد تحریم‌های اعمال شده بر کشورهایی همچون ایران که با ویروس کرونا درگیر هستند، شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد در بیانیه خود با تأکید بر اینکه در این برهه حساس، تحریم‌ها مانعی بر دسترسی به سلامت است، اظهار داشت: تحریم‌های وضع‌شده علیه بخش‌های اقتصاد کشورها باید برای رعایت سلامت عمومی جهان و برای حمایت از حقوق و زندگی میلیون‌ها نفر در این کشورها کاهش یافته یا معلق شوند.
میشل باچلت در بیانیه خود افزوده که تحریم‌ها در ایران باعث شده که بر دسترسی به داروهای اساسی، تجهیزات پزشکی از جمله ماسک و تجهیزات حمایتی برای کادر درمان تاثیر بگذارد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: معافیت‌های بشردوستانه علیه تحریم‌ها باید تاثیر گسترده و عملی بر ارائه تجهیزات اساسی پزشکی داشته باشد و کشورها از این دسترسی‌ها نباید محروم باشند.
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد در پایان بیانیه خود آورده است: هیچ کشوری نمی‌تواند با شیوع این بیماری به تنهایی مقابله کند. ما باید با همبستگی، همکاری و مراقبت در این راستا اقدام کنیم.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل حقوق بشر سازمان ملل رفع تحریم ها رفع تحریم های ایران کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۹۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران

وزارت خزانه‌داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید علیه ۶ شخص و نهاد در ارتباط با ایران خبر داد.

به گزارش ایسنا، وزارت خزانه‌داری آمریکا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ۴ شخص و ۲ نهاد را در ارتباط با ایران در لیست تحریم‌های خود قرار داده است.

این تحریم‌ها به بهانه دخیل بودن این اشخاص و نهادها در حملات سایبری به سازمان‌های دولتی ایالات متحده اعمال شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واشنگتن‌پست: تحریم ایران برای آمریکا دشوار است جریمه مایکروسافت به دلیل نقض تحریم‌ ایران

دیگر خبرها

  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران
  • اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران
  • آمار وحشتناک از ۲۰۰ روز وحشی‌گری صهیونیست‌ها در غزه
  • لغو جایزه «انجمن قلم آمریکا» در پی تحریم نویسندگان
  • توییت جنجالی کاربر معروف روس درباره تحریم ها علیه ایران | عکس
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم‌های بیشتر علیه ایران
  • مقامات آمریکایی: تحریم واحد نظامی نیتسح یهودا امروز ممکن است رخ دهد
  • بورل: شورای اروپا درباره تشدید تحریم ایران رایزنی می‌کند
  • آمریکا یک گردان ارتش رژیم صهیونیستی را تحریم می‌کند