Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد احمدی روز چهارشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: این مقدار مایع ضدعفونی کننده آب ژاول با هماهنگی و دستور فرمانداری به ارگانها،سازمانها ، بخشداری ها و دهیاری ها بصورت روزانه یکهزار لیتر توزیع شد.

وی گفت: ارسال اکسیژن به بیمارستان های درگیر با ویروس کرونا درسطح کشور از دیگر اقدامات این شرکت است.

معاون مجتمع متانول کاوه دیرافزود: بازار ماهی فروشان،پارک کودک ،پمپ بنزین ها، مبلمان شهری ، دهیاری الی شمالی، اداره کار و تعاون از جمله اماکنی است که توسط نیروهای جهادی این شرکت با مواد گندزدایی و ضدعفونی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: عملیات ضد عفونی در مکان های عمومی به صورت هماهنگ توسط نیروهای اچ اس ای این شرکت تا برطرف شدن ویروس کرونا ادامه دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بنزین بیمارستان پتروشیمی ویروس شرکت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۹۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز مدیران پتروشیمی بندر امام فاش شد

به گزارش صدای ایران،مدیرعامل پتروشیمی بندر امام نیروهای بازنشسته‌ای را به عنوان مشاور نصب کرده که هرگز رشته و شغلشان مرتبط با صنعت پتروشیمی نبوده است.

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: علیرغم اعتراض به پروازی بودن مدیران شرکت‌های پتروشیمی در شهرستان بندر ماهشهر در چند سال گذشته، طی چند ماه اخیر برخی از مدیران این پتروشیمی‌ها حتی مشاوران خود را از مرکز کشور و جاهای دیگر انتخاب کرده‌اند که آنها هم پروازی هستند.

مدیرعامل پتروشیمی بندر امام نیروهای بازنشسته‌ای را به عنوان مشاور نصب کرده که هرگز رشته و شغلشان مرتبط با صنعت پتروشیمی نبوده است.

روزنامه جمهوری اسلامی در تشریح این خبر نوشته است: منابع آگاه در پتروشیمی بندر امام از ریخت و پاش‌های زیاد خبر می‌دهند که یک نمونه آن هزینه‌کرد مبالغ هنگفت در جشن سالگرد تأسیس شرکت‌ پتروشیمی این بندر بوده در حالی که فقر و محرومیت و بیکاری در این شهرستان بیداد می‌کند. حداقل انتظار مردم این منطقه از نهادهای نظارتی این است که در برابر این تخلفات بی‌تفاوت نباشند.

دیگر خبرها

  • راز مدیران پتروشیمی بندر امام فاش شد
  • ۵۲ میلیون و ۸۸۵ هزار لیتر سوخت در روستا‌های لرستان توزیع شد
  • توزیع الکترونیکی گاز مایع در قزوین از فردا
  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • گاز مایع در قزوین به صورت الکترونیکی توزیع می‌شود
  • محصولات فناورانه ایران در نمایشگاه روسیه
  • پیش‌راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام آغاز می‌شود
  • توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار
  • توزیع بیش از چهار میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای غرب خراسان
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز