Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: کلینتون در صفحه توییتری نوشت: لطفاً از مردی که مستقیماً به خورشید گرفتگی نگاه می‌کند، توصیه‌های پزشکی نخواهید.
به گزارش خرداد ،ترامپ در مرداد سال ۱۳۹۶ به همراه همسرش ایوانکا و فرزندانش از بالکن کاخ سفید خورشد گرفتگی را تماشا می‌کردند که یکباره رییس جمهوری آمریکا تصمیم گرفت به همه ثابت کند که با دیگران متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترامپ بدون توجه به توصیه‌های کارشناسان و صحبتهای دخترش ایوانکا با برداشتن عینک خود وبا چشم غیر مسلح به خورشید گرفتگی خیره شد.
به گزارش سی ان ان همسر ترامپ از او خواست تا این کار را انجام ندهد اما او به رغم درخواستهای خانواده و بی‌توجه به صحبت‌های کارشناسان حاضر در محل با چشم بدون عینک به خورشید گرفتگی نگاه کرد، البته او ابتدا عینک به چشم داشت ولی بعد تصمیم گرفت عینک را از روی چشمانش برداشته و مستقیم خورشید گرفتگی را تماشا کرد.
به دنبال افزایش شیوع ویروس کرونا و مواضع اخیر ترامپ در نادیده گرفتن نظرات کارشناسان قانونگذاران دموکرات و جمهوریخواه در مورد مقاومت ترامپ در کاهش محدودیت‌ها در مراکز تجاری و احتمال بیشتر شیوع ویروس کرونا در آمریکا هشدار دادند.
رییس جمهوری آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی که به صورت مجازی در کاخ سفید برگزار شد در مورد تعطیلی طولانی مدت کشور و قرنطینه خانگی برای کنترل ویروس کرونا هشدار داد.
ترامپ در این سخنان با ارائه دلایل خود گفت که یک کشور می‌تواند در صورت تعطیلی با ویرانی روبرو شود.
منبع: ایرنا برچسب ها: کلینتون ، ترامپ

منبع: خرداد

کلیدواژه: کلینتون ترامپ خورشید گرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۹۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!

فرارو- عضو شورای انقلاب فرهنگی چهارشنبه شب در برنامه جریان که از شبکه یک پخش شد گفت: ترامپ به عنوان رقیب جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۳۶ پرونده تجاوز جنسی دارد. یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!

به گزارش فرارو، حسن رحیم پور ازغدی با بیان اینکه جو بایدن گفته که من یک صهیونیست هستم و ترامپ هم گفته بود من صهیونیست‌ترم و اگر من بودم ایران جرأت نمی‌کرد به اسرائیل حمله کند، اظهار کرد: ایران برای اولین بار زمان ترامپ جرأت کرد و به عین الاسد آمریکا موشک زد.

وی خطاب به دونالد ترامپ گفت: تا قبل از تو که ایران جایی را نزده بود، تو خیلی خوش قدم بودی، حالا دوباره هم اگر بیایی بهتر است. این ترامپ اینقدر احمق است که اگر بخواهیم آمریکا نابود شود باید ترامپ رئیس جمهور آن شود.

رحیم پور ازغدی افزود: علامت سقوط آمریکا این است که رأس قدرت افتاده بین دو تا دیوانه. سقوط امپراطوری‌ها اینجوری معلوم می‌شود. یه وقتی تو آمریکا کی‌ها بودند و حالا کی‌ها هستند.

عضو شورای انقلاب فرهنگی این یارو]بایدن که روزی سه بار می‌خوره زمین و تو هوا با جن‌ها دست می‌دهد. اصلا از این مسخره‌تر می‌شود؟ این کار‌هایی که بایدن می‌کند: می‌دود، از پله‌ها سه بار می‌خوره زمین، با هوا دست می‌ده، برمی‌گرده حرف می‌زنه، این دیوانه کامل است. اگر رئیس یک کشور درجه سه این کار را بکند چه می‌شود؟ بعد تازه این عاقلشه. ترامپ که رقیب این است ۳۶ تا پرونده تجاوز جنسی دارد. یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه! این شده رئیس جمهور، اصلا سقوط یک امپراطوری از همین‌جاش معلوم می‌شود. رقابت بین دو احمق، دو فاسد.

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • گوشت چروکیده ؛ مردی که 3 قرن را به چشم دید! (+عکس)
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • ناسا برخورد زباله‌های ایستگاه فضایی با خانه مردی در فلوریدا را تایید کرد
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • تلاش آمریکا و متحدانش برای ارزیابی تحریم‌ها علیه کره شمالی
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد