Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-19@21:00:32 GMT

مسکن ملی مشارکتی پردیس به پیشرفت تا ۳۰ درصد رسید

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۷۹۹۹۳

مسکن ملی مشارکتی پردیس به پیشرفت تا ۳۰ درصد رسید

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سید مهدی هدایت اظهار کرد: تمامی پروژه های پردیس تا روز ۲۹ اسفند فعال بود و پس از آن نیروها به مرخصی رفتند. سپس از روز سوم عید حدود ۴۰ درصد افراد به سرکار خود برگشتند و تلاش می‌کنیم در هفته آینده نیروهای بیشتری مشغول شوند و به ظرفیت مطلوب دست پیدا کنیم.

وی اعلام کرد: در ورودی فاز ۱۱ آزمایشگاهی را با حضور اکیپی از پزشکان مستقر کرده‌ایم که نیروها مورد تب سنجی و آزمایش خون قرار می گیرند و اگر مشکلی از نظر ابتلا به کرونا نداشتند می ‌توانند وارد کارگاه ها شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا مراجعه حضوری متقاضیان را به حداقل رساندیم، گفت: با این حال پروژه ها به هیچ عنوان متوقف نخواهد شد. از سوی دیگر روند صدور دفترچه اقساط مسکن مهر و همچنین فروش عرصه را به شکل الکترونیکی در آورده ایم و فقط متقاضیان می بایستی یک بار برای دریافت دفترچه و معرفی ضامن مراجعه کنند.

واحد های ثبت نامی مسکن ملی پردیس اردیبهشت ماه به فوندانسیون میرسد

مدیرعامل عمران پردیس با اشاره به روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن در این شهر جدید گفت: حدود ۸۵۰۰ واحد در بخش مشارکتی توسط ارگان ها و دستگاههای دولتی در حال اجراست که به پیشرفت بین ۵ تا ۳۰ درصد رسیده است.

هدایت تصریح کرد: در بخش ثبت نامی نیز سهم پردیس حدود ۳۰۰۰ واحد است که ۱۵۰۰ نفر از متقاضیان تایید شده اند. اختصاص زمین و آماده سازی زمین ها در این بخش انجام شده و انشاالله تا اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ به مرحله فوندانسیون می‌رسد.

مسکن ملی پردیس اوایل سال ۱۴۰۰ آماده می شود

وی زمان تحویل اولین واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در پردیس را اوایل سال ۱۴۰۰ دانست و گفت: بحمدالله کارها در روال مناسبی قرار گرفته و در هر دو بخش طرح اقدام ملی و مسکن مهر پروژه ها در حال پیشرفت است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اظهار کرد: حدود ۱۵ هزار واحد مسکن مهر پردیس آماده تحویل است که انشاالله از خرداد ماه سال جاری به متقاضیان تحویل داده می شود. از سوی دیگر پروژه های روبنایی ویژه‌ای را در پردیس برای سال جاری در دستور کار قرار داده ایم تا همزمان با سکونت مردم از این جهت خدمات مناسبی ارائه دهیم.

تجهیز کارگاه های مترو پردیس

هدایت درباره آخرین وضعیت پروژه مترو تهران - پردیس گفت: به دنبال انعقاد تفاهم نامه اجرای پروژه مترو با قرارگاه خاتم الانبیا هم اکنون برای آغاز عملیات اجرایی منتظر مصوبه دولت هستیم. با این حال بیکار نشسته ایم و تجهیز کارگاه های مترو پردیس در حال انجام است.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: طرح مسکن ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۹۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیفی متقاضیان مسکن ملی اسلامشهر

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، در حالی که ساخت مسکن ملی برای خانه‌دار کردن طبقه کم‌درآمد جامعه تصویب شد  طی سال‌های اخیر روند کند این طرح باعث ایجاد مشکلات اجتماعی فراوانی برای متقاضایان بویژه کسانی که سرمایه اندک خود را در این موضوع خرج کرده اند شده است.

شهروند خبرنگاری در این زمینه پیامی ارسال کرده اند که در زیر می خوانید.

متن پیام شهروند خبرنگار ما :

با سلام بنده قشر کارمند جامعه هستم مسکن ملی واوان اسلامشهر ثبت نام کردم سال ۹۸ تا الان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته ۲۴۰ تومنم تا الان ریختم به ما متری ۸ تومن گفتن الان اعلام کردن به ما متری ۱۸۸۰۰۰۰۰ ما از کجا بیاریم این قیمت بدیم ۸۰۰ خانوار خواهشا رسیدگی کنید اگه داشتیم والله شخصی میخریدیم.

دیگر خبرها

  • مشکلات متقاضیان مسکن مهر حل شود
  • آغاز عملیات پروژه مشارکتی حضرت ولی عصر(عج) در منطقه ۱۲ اصفهان
  • بلاتکلیفی متقاضیان مسکن ملی اسلامشهر
  • تامین ۲۷۱ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • عرضه زمین مشارکت های مردمی را در اجرای پروژه‌های مسکونی تقویت می‌کند
  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • اجرای پروژه مشارکتی آبخیزداری و آبخوان‌داری با اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی در اقلید
  • ۴هزار واحد از پروژه‌ نهضت ملی پرند در انتظار تأمین زیرساخت
  • طرح نهضت ملی مسکن دلیجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان