Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@13:30:26 GMT

دادگر: باید دوباره برای خرید مهمات هزینه کنیم

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۰۰۴۱

دادگر: باید دوباره برای خرید مهمات هزینه کنیم

رئیس فدراسیون تیراندازی معتقد است گرچه تصمیم مسئولان المپیک منطقی بود اما ازلحاظ ورزشی چندان به نفع ما تمام نشد.

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون تیراندازی در سال 98، توانست شش سهمیه المپیک را به دست بیاورد و این در حالی است که آن‌ها با توجه به تحریمات با مشکلات زیادی برای تهیه مهمات و فشنگ روبرو بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین رابطه همچنین تعویق یک‌ساله رقابت‌های المپیک با رئیس فدراسیون تیراندازی گفتگو کردیم تا نظرات وی را درخصوص این موارد جویا شویم.


علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی ابتدا درخصوص دستاوردهای فدراسیون تیراندازی در سال گذشته گفت: «سال 98 سال پرمخاطره‌ای برای کشور، مردم و ورزش ایران بود اما ما سعی کردیم مسیر خود را به‌خوبی طی کنیم. خوشبختانه تقریباً به تمام اهدافی که مدنظرمان بود رسیدیم. همان‌طور که می‌دانید رشته تیراندازی وابسته به سلاح، مهمات، پول و بودجه است و از طرفی با تحریم‌ها، سختی‌ها و مشکلات ارزی دست به گریبان بودیم. اما درنهایت با تمام این حرف‌ها براین مشکلات پیروز شدیم.»


وی در ارتباط با تعویق مسابقات المپیک 2020 توکیو اظهار داشت: «نظر شخصی من این است که تعویق یک‌ساله المپیک خیلی به نفع ما تمام نشد، چراکه ما در اوج آمادگی بودیم و برنامه‌هایمان طبق روال پیش می‌رفت و عدم برگزاری این رقابت‌ها ممکن است مقداری شیرازه  کار ما را به هم بریزد و من شخصاً رضایتی از این بابت ندارم. من معتقدم اگر المپیک در موعد مقرر برگزارمی شد نتایج بهتری را می‌توانستیم به دست بیاوریم. البته اعتقاد دارم در این رابطه باید مربیان محترم نظر بدهند.»


علی دادگر در ادامه افزود: « ویروس کرونا یک مسئله جهانی است و اگرچه تصمیم به تعویق ازلحاظ تأمین سلامتی ورزشکاران تصمیم درستی است اما از منظر ورزشی چندان به نفع ما تمام نشد. به‌هرحال اولویت با سلامتی تمام مردم دنیا و ورزشکاران است و رقابت‌های ورزشی دروهله بعدی قرار دارد.»


رئیس فدراسیون تیراندازی  درخصوص بودجه فدراسیون برای تهیه مهمات و فشنگ با توجه به تحریمات تأکید کرد: «متأسفانه این تصمیم مستلزم خرید دوباره مهمات و ابزار مورداستفاده ورزشکاران است و ما باید دوباره هزینه کنیم و این کار ما را ازلحاظ مدیریتی سخت می‌کند. مشکلات ما برای ورود مهمات مشکل جدیدی نیست ولی ما بااین‌حال موفق شدیم در آخرین روزهای سال حداقل مهمات را تهیه کنیم و بخشی دیگر هم در حال تأمین است. در کل امیدوارم سال آینده شرایط بهتر شود. این را هم اضافه کنم که  ما در آخرین سفرمان به کشور آلمان، سلاح ورزشکاران را به‌روز کردیم و آرزو می‌کنم برای حضور در المپیک مشکلی نداشته باشیم.»

علی دادگر تیراندازی (اسلحه)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اخبار کرونا علی دادگر تیراندازی اسلحه رئیس فدراسیون تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، میلاد تقوی در گفتگو با سرمربی تیم ملی والیبال گفت: در مقطع کنونی همه امکانات والیبال در اختیار تحقق یک هدف است؛ آن هم رسیدن به المپیک پاریس است، بنابراین آقای پائز، شما به عنوان سرمربی هر چه تصمیم بگیرید برای ما محترم و لازم الاجراست.   رئیس فدراسیون والیبال گفت: هر فردی بخواهد در مسیر رسیدن به المپیک مانعی ایجاد کند فدراسیون از او عبور خواهد کرد.   تقوی افزود: برای من چیزی جز خشنودی مردم ایران مهم نیست، بازی خوب و با غیرت بازیکنان می‌تواند مردم را خوشحال کند.   وی گفت: نتیجه در لیگ ملت‌ها قابل پیش بینی نیست، اما دوست دارم مردم از عملکرد شما راضی باشند، هر چند که عملکرد فدراسیون و تیم ملی از هم جدا نیست­­. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خداحافظی دسته جمعی از تیم ملی | کار سرمربی ایران سخت شد!
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • پائز: المپیکی شدن ایران اصلا یک رویا نیست
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید