Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، سعید نمکی در نامه ای خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از وی خواست برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تعطیلی مجلس به مدت دو هفته دیگر تمدید شود.

در متن نامه نمکی آمده است: 

جناب آقای لاریجانی رئیس محترم مجلس شورای اسلامی ضمن سپاسگزاری از همراهی و حمایت های بی دریغ حضرتعالی در روزهای گذشته به استحضار می رسد با توجه به تصویب طرح پیشنهادی این وزارتخانه تحت عنوان فاصله‌گذاری اجتماعی در ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و تصویب و ابلاغ آن توسط رئیس جمهور محترم و اعمال محدودیت در تردد های بین شهری همراه با تعطیلی اکثر مراکز اداری و غیراداری بازگشایی مجلس محترم علاوه بر مشکلات بهداشتی قبلی با اجرای طرح مذکور نیز هماهنگی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا خواهشمند است عنایت فرمایید برحسب ضرورت مجلس محترم تا دو هفته آتی کماکان از برگزاری جلسات علنی و غیرعلنی خودداری فرمایند بدیهی است در صورت صلاحدید از شیوه‌های ویدیو کنفرانس و دیگر روش هایی که نیاز به حضور فیزیکی نداشته باشد می توان بهره برد از همراهی حضرتعالی و نمایندگان محترم در رعایت اصول پیشگیری از بیماری کرونا کمال سپاسگزاری را دارم.

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۰۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل بخش خصوصی و کارگران می‌شود؟

سید صولت مرتضوی وزیر کار در جمع خبرنگاران به سوالاتی درخصوص طرح فجرانه یارانه، تعطیلی پنجشنبه‌ها برای بخش خصوصی و وضعیت لایحه واگذاری تعیین دستمزد پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، وی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درخصوص طرح کالابرگ الکترونیکی و طرح فجرانه که در مراحل بعدی ادامه یافت، گفت: در رابطه با تداوم طرح نیاز به بررسی مجدد است و مقرر شد که آقای دکتر مخبر محوریت کار را داشته باشند و پیگیری کنند. در بحث کالابرگ هم استقبال بسیار خوب بود؛ هم در مرحله اول مخصوصا در دهک‌های کم درآمد به ویژه دهک اول، دوم، سوم و در مرحله دوم هم استقبال بهتر شد و حتی در مرحله سوم استقبال شتاب بیشتری گرفت.

وی ادامه داد: ما پیش بینی می‌کنیم که تقریبا بالغ بر ۹۵ درصد از طرح استقبال شود و مردم هم بسیار خوب استقبال کردند و کسبه هم تلاش شان این بود که در کمترین فرصت کار انجام شود.

وزیر کار در پاسخ به سوالی خصوصی تعطیلی پنجشنبه‌ها و اجرای آن بر مشمولان قانون کار و بخش خصوصی، تصریح کرد: این مساله نیاز به قانون دارد، هرچه که قانونگذار تصویب کند لازم الاجرا است. در واقع هرچه که مجلس تصویب کند و ابلاغ شود ما حتما اجرا خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون وضعیت لایحه واگذاری تعیین نرخ دستمزد کارگران به مجلس گفت: لایحه واگذاری تعیین دستمزد در حوزه کارشناسی وزارتخانه در حال بررسی است، در بخش کارشناسی وزارتخانه است که بعد باید به دولت ارسال شود و در صورت تصویب در هیات دولت به مجلس ارسال خواهد شد.

مرتضوی در پاسخ به سوالی پیرامون برخی شنیده‌ها از تعدیل نیرو در شهرک‌های صنعتی اظهار داشت: من گزارشی از تعدیل نیرو ندارم، شما اگر گزارشی دارید مکتوب به ما بدهید حتما بررسی می‌کنم و در جلسه آینده خدمت شما اعلام می‌کنم.

دیگر خبرها

  • تلاش کنگره آمریکا برای فروش تیک‌تاک ادامه دارد
  • در نامه ای به وزیر بهداشت: وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • ببینید | دعای رئیس اتاق بازرگانی درباره تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ بی‌توجهی مجلس به مخالفت‌ها؟
  • تعطیلی پنجشنبه‌ ها شامل کارگران هم می‌ شود ؟
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل کارگران هم می‌شود؟
  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل بخش خصوصی و کارگران می‌شود؟
  • کنایه نوری قزلجه به رئیسی؛ دعا کنیم این دولت همچنان باشد، تا قیمت ارز بالاتر نرود!
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد