Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری از تصمیم ژاپن برای به تعویق افتادن بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ استقبال کرد.

رئیس جمهور آمریکا در این پیام توئیتری نوشت: به آبه، نخست وزیر ژاپن و کمیته بین المللی المپیک برای تصمیم بسیار عاقلانه خود به منظور برگزاری المپیک در سال ۲۰۲۱ تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موفقیتی بزرگ خواهد بود و من مشتاقانه منتظر حضور در آن خواهم بود!

روز سه شنبه نخست‌وزیر ژاپن اعلام کرد با توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک برای تعویق مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو به توافق رسیده است. آبه شینز گفت المپیک توکیو به دلیل جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا در تابستان ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد.

پیشتر نخست‌وزیر ژاپن همچنین گفته بود لغو بازی‌های المپیک به عنوان یک گزینه مطرح نیست. پیش‌تر نیز مسابقات جام ملت‌های اروپا و آمریکای جنوبی در پی شیوع کرونا، با تعویق یک ساله به سال ۲۰۲۱ موکول شده بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک 2020 دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۰۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌های آرام انتخابی المپیک؛ آقامیرزایی برنز گرفت، پنجمی کانو دونفره ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک امروز جمعه در توکیو ژاپن در حال پیگیری است.    تیم قایق رانی آب‌های آرام با ۶ ورزشکار و ۴ مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک حضور دارد.   علی آقامیرزایی در فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از هنگ‌کنگ، قزاقستان، کره، عراق، ازبکستان، قرقزستان، سنگاپور و تایلند با زمان ۳۹.۰۵۳ ثانیه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و به مدال برنز ۲۰۰ متر کایاک دست یافت. در این رقابت نمایندگان کره و ازبکستان اول و دوم شدند.   عادل مجللی و کیا اسکندانی در فینال کانوی ۵۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از فیلیپین، ژاپن، تایلند، ازبکستان، قزاقستان، هند، چین‌تایپه و کره با زمان ۱:۴۹.۰۷۶ دقیقه به عنوان قایق پنجم از خط عبور کردند. در این رقابت نمایندگان قزاقستان، ژاپن و ازبکستان اول تا سوم شدند.   گفتنی است شرایط جوی و آب‌هوایی پیست مسابقات، امروز باد شدید است.   در ادامه رقابت‌ها ملی پوشان کشورمان به مصاف رقیبان خود می‌روند.

دیگر خبرها

  • السودانی:لزوم توقف فوری جنگ غزه/ اردوغان دوشنبه در عراق است
  • کدام کشور‌ها در کشتی آزاد آسیا سهمیه المپیک گرفتند؟
  • آب‌های آرام انتخابی المپیک؛ آقامیرزایی برنز گرفت، پنجمی کانو دونفره ایران
  • قایق دو نفره کانوی مردان ایران به سهمیه المپیک نرسید
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود مستقیم کانوی ۲نفره مردان به فینال
  • به تعویق افتادن زمان آزمون استخدامی در استان تهران
  • تاکید سئول و توکیو بر گسترش روابط با واشنگتن
  • ماجرای به تعویق افتادن سفارش کتاب‌های درسی چیست؟
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ تعویق مصاف العین با الهلال به چهارشنبه
  • احتمال تعویق اردوی کشتی آزاد درصورت تکمیل سهمیه‌ها در بیشکک